vrouwen die voor de 2E of 3E kind gaan

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden

Ik ga voor mijn tweede kind. Mijn eerste kind is 15 maanden oud.
Ik heb mijn collega s natuurlijk niets over gezegd. Naar mijn gevoel zullen zij eerder in de stress raken... van hoe het verder moet met het vervangen van mij, als het zover is.
Ik zit er echt mee, hoe mijn collega s gaan reageren als ik met mijn blijde nieuws komt aankakken. ik denk dat ik eerder een verhaal zou krijgen van.................
MAAR JE ZOONTJE IS PAS 15 MAANDEN

Zijn er mensen die ook hier mee zitten, of mensen die het ook hebben meegemaakt??
Hoe gaan jullie hiermee om??

groeten nathalie

Hoi

Mijn eerste was 17 maanden toen de tweede geboren werd. Wanneer ik iemand vertelde dat ik weer zwanger was kreeg ik vaak de opmerking NU AL of AL WEER. Nou daar gaat je trots en blij gevoel. Maar ik denk maar zo dat is het gebrek van de ander. Doe lekker wat je wilt het is jou leven en geniet er van. Ik kan zeggen dat ik er geen spijt van heb.
groetjes maartje

Hoi

Mijn eerste was 17 maanden toen de tweede geboren werd. Wanneer ik iemand vertelde dat ik weer zwanger was kreeg ik vaak de opmerking NU AL of AL WEER. Nou daar gaat je trots en blij gevoel. Maar ik denk maar zo dat is het gebrek van de ander. Doe lekker wat je wilt het is jou leven en geniet er van. Ik kan zeggen dat ik er geen spijt van heb.
groetjes maartje

Hoi

groetjes maartje

Hallo

Gewoon voor gaan hoor en je niet druk maken om wat anderen ervan zullen
zeggen, ik vind het een mooie tijd om weer te beginnen zo na 15
maanden. Je weet ook maar nooit hoelang het eventueel kan gaan duren en
dan ben je blij dat je al zo snel weer begonnen bent.

Wij zijn nu zo'n 9 maanden bezig voor de eerste   en het wil niet
echt lukken, maar als we een kleine zouden hebben zou ik denk ik ook
alweer snel willen beginnen aan een tweede ik vind het altijd juist
leuk als er maar een klein leeftijdsverschil tussen zit, mijn zus is
ook maar 17 maanden ouder en dat heb ik altijd erg leuk gevonden. (dat
betekend dus zwanger na 8 maanden alweer)

En vergeet niet dat als het meteen raak is je oudste dan toch al bijna twee is.

Ik hoop dat je snel goed nieuws hebt!

Groetjes leeuwtje 22

Hoi,

Onze zoon is 'pas' 9 maand (ik vind hem al zo groot, het gaat zo snel) en wij zijn dus alweer bezig voor een 2e.
Enne, ik denk dat ze het hier op het werk wel zullen verwachten eigenlijk..... vorig jaar waren we met z'n 4'en tegelijk zwanger en één van hen zei tegen mij dat ik vast de eerste zou zijn die een 2e zou krijgen (als de natuur meewerkt natuurlijk)

En ja, er zullen vast wel een aantal 'nu als' geroepen worden en dan?
Het is toch niet meer terug te draaien en het is onze beslissing. Zou er gewoon voor gaan hoor. Als jullie kindje 15 maand is nu, dan is die in elk geval 2 voordat de 2e er is. Dat is toch een heel normaal leeftijdsverschil?

Groetjes,
Marije

Hoi meiden

bedankt voor jullie reaktie.
Na jullie bericht gelezen te hebben, voel ik mij een stuk opgelucht.
Ik voel mij ineens sterker................
Ik zal mij niet meer op mijn collega s richten, dit kan weer schadelijk voor het zwanger worden zijn. Als het zover is, vertel ik hun pas met 3-4 maanden, en zal mij niet druk over maken.

zoals jullie het zeggen.... is het mijn beslissing en mijn leven.
Werken kan altijd, maar zwanger worden minder............... HET HEEFT ZIJN TIJD NODIG.

dank je dames
groeten nathalie

Terug
Bovenaan