Vrouwen/vriendin van vrachtwagenchauffeur?

Hoi hoi,

Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur, en doordeweeks eigenlijk altijd van huis. In het weekend is hij thuis, maar omdat ik in de zorg werk, werk ik om het weekend.
Toch hebben wij gekozen voor kinderen (ik ga wel minder werken als de kleine er is).

Zijn er hier nog meer vrouwen/vriendinnen van een vrachtwagenchauffeur?

Gr. WY2006
 
Mijn zusje is getrouwd met een vrachtwagenchauffeur, die dus ook veel op het buitenland rijdt. Ze hebben sinds  juni een kindje. Zij vindt het best wel zwaar omdat je voor veel dingen alleen komt te staan. Maar tegelijk vindt ze het fantastisch dat ze nu wel altijd iemand thuis heeft. Het is wel moeilijk denk ik. Sowieso het zwanger worden al, als jullie elkaar niet zo heel veel zien!
Dit was bij mijn zusje overigens niet het geval, dat was direct de eerste maand raak.
Zij heeft veel mensen in haar omgeving die ook een handje meehelpen, daardoor wordt het wel wat gemakkelijker.
 
Hoi hoi,
Hier een vrouw van een vrachtwagenchauffeur.
Mijn man heeft zo'n 2 jaar geleden besloten om niet meer continu internationaal te rijden en is meestal dus 's avonds thuis. Wel vaak laat hoor, maar we hebben wel bewust de keuze gemaakt voor kinderen krijgen. Mijn ouders wonen  vlakbij en daar  krijgen we gelukkig heel veel hulp en steun van  als het zo ver is. Van 1 vrouw van een collega hoor ik wel eens dat het haar wel eens zwaar valt, hij rijdt wel internationaal en zij is bevallen van een tweeling, dus dat is extra druk natuurlijk. De opvoeding komt natuurlijk wel meer bij jouw terecht met een man met dit beroep, maar zelf  neem ik dat op de koop toe hoor!
groetjes,
Roos
 
hallo, ik ben ook met een chauffeur getrouwd en heb een dochtertje van 4 jaar en ik ben al een keer eerder zwanger geweest maar toen is mijn kindje dood geboren, maar wel al twee keer zwanger geweest!!!dus het moet wel lukken met een chauffeur !!! alleen nu is hij binnenland gaan rijden voor ons en nu zijn we al ruim 20 maanden bezig!!!! dus het wil niks zeggen of dat hij nou altijd van huis is of niet het moet toch gewoon geluk zijn!!!

veel succes ,
 
Hoi,

Hier een vriendin van een bagger kraanmachinist. Mijn vriend is meestal van maandag ochtend tot donderdag avond weg. Soms ook vrijdag. Dus weet hoe het is.
Ook al is hij geen vrachtwagen chaffeur. Gelukkig ben ik zelf wel in de weekend vrij.
Dus zie hem dan wel. Ook al doen we dan veel dingen apart. We zien elkaar alleen s'avonds en zondags. (en s'nachts natuurlijk maar dan slaap je).
We zijn voor onze 1e bezig en zitten nu in de 2e ronde. Mijn nod is ongeveer 27 oktober.
Dus ben benieuwd.

Liefs An
 
hi meiden,

Vanaf volgende maand gaat mn vriend ook internationaal rijden,ik heb er best veel moeite mee,maarja de verdienste zijn er ook naar.
We zijn ook bezig voor een kindje van ons samen te mogen krijgen,en hebben het   afgelopen jaar 3 keer een miskraam gehad...dus best moeilijk mee.

Ik ben het   her wel mee eens dat het best   zwaar   zult zijn(wij hebben samen 4 kids),dus vervelen zal ik me niet,en ik werk nu ook nog 3 ochtenden maar goed we zullen wel zien hoe het   uitpakt allemaal...

dit wou ik gewoon even kwijt,omdat ik me momenteel even verdrietig voel,en ik hem zal missen doordeweeks...hebben jullie dit nou ook??

liefs Maagd
 
heej, Thanx voor alle reacties!

An78 = ik heb ook mijn nod 27 oktober!

Mijn vriend is al vanaf zijn 18e vrachtwagenchauffer (das dus 12 jaar)

Toen hij afgelopen jaar terug ging naar zijn oude baas reed hij eerst binnenland, maar zijn zinnen stonden toch op buitenland, toen er iemand binnen het bedrijf weg ging, mocht hij internationaal gaan. Soms is hij thuis doordeweeks, maar vaak ook niet. Zoals nu, hij is zondagavond gegaan, en komt vrijdagavond/zaterdagochtend thuis.

Ik zei pas nog tegen hem, ook al ben jij dan weg, dan heb ik in ieder geval nog een miniatuurtje van jou hier in huis, een levende.

En ik denk ook al dat we het gaan redden, ik ga minder werken, mij moeder is het werken zat, mijns schoonouders werken niet meer en zijn zeer behulpzaam. En van mijn vaste clubje vriendinnen heeft nog niemand kinderen en die komen er voorlopig ook niet. Dus oppas genoeg...

Ik ben soms ook wel depri hoor, als mijn mannetje heel de week weg is, maar aan de andere kant, ik kan de hele week doen en laten wat ik wil, niemand die zich er mee bemoeit (niet dat ie dat snel doet).

Ervaren jullie dat ook zo?

xxx
 
Terug
Bovenaan