Vrouwendag

Hallo medemama's,

Ik lees vandaag de topic van Rosanne en ik heb de signalen inmiddels al vaker opgemerkt, dat we er allemaal wel eens helemaal doorheen zitten. Misschien is het een idee om eens een keer een vrouwendag te organiseren. Dit omdat wij mama's ook wel eens lekker willen ontspannen. En de papa's hebben dan qualitytime met de kleintjes.
Uiteraard vergt dit wel even wat organisatie thuis maar het moet toch wel te realiseren zijn.
We zouden dan misschien eens naar een beautyfarm kunnen (daar zullen ze vast wel groepsarragementen hebben)  of eens een keer winkelen of iets anders.
Heeft iemand leuke ideetjes? Laat maar horen.

Groetjes,

Annemiek

Heb er nu al zin in!!!! Ik doe mee!!!!
Dagje tutten lijkt me wel lekker. Of een workshop bonbons maken (en opeten) of zo? Of juist iets actiefs gaan doen met elkaar?

Groetjes,

Eveline

Met mijn vriendin doe ik dat eens in de zoveel tijd. Gaan we lekker rustig winkelen (voor de kids uiteraard...) en lekker uit eten samen. Zijn de mannen bij de kids en anders charteren we een oma! Daarna kunnen we er weer even tegen!
Oja, en gisteren ben ik met mijn moeder en schoonzus bonbons wezen maken, was erg leuk!

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan