Vrouwenmantel

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!
Ik wil jullie deelgenoot maken van een bijzonder vrouwvriendelijk kruidje. Het heet vrouwenmantel. Als je hier thee van trekt en twee/drie keer per dag een half kopje van drinkt helpt het echt enorm tegen PMS! Het schijnt ook mee te werken aan een regelmatige cyclus (kan ik niet over oordelen want ik ben al regelmatig) en de vruchtbaarheid te bevorderen. Dit laatste weet ik ook (nog) niet uit ervaring, maar mijn PMS klachten zijn echt stukken minder! Ook overgangsklachten schijnen te verminderen. Het is niet lekker (smaakt naar groente bleh!) maar even afzien vind ik niet zo erg. Je kunt vrouwenmantel kopen bij reformzaken. Daar kun je ook meer info vragen.
Groetjes, Joosje

Hoi,
Leuk zo'n berichtje. Dat is ook wel wat voor mij, dus dat ga ik wel proberen. Hoe weet jij dit weer ?
Hopelijk brengt het geluk, alvast bedankt voor de tip, doei Tanja

Ik heb het via een collega van mijn moeder. Het lukte niet met zwanger worden en met dit goedje was het zo gepiept (kan ook toeval zijn natuurlijk). Mijn moeder heeft het gebruikt tegen overgangsklachten en zodoende kwam het weer bij mij terecht!
Groetjes, Joosje

Je moet wel voorzichtig zijn met vrouwenmantel, je mag het bijvoorbeeld niet drinken als je zwanger bent.
Het zorgt ervoor dat de baarmoeder zich samentrekt.
Het wordt dan ook wel voorgeschreven in de kraamtijd wannneer de naweeen wat op zich laten wachten. Het stimuleert dan de baarmoeder weer terug te keren naar de pre-zwangerschaps periode.

oops, vergeten: het wordt vaak wel aan het einde van de zwangerschap gedronken om de weeen op te wekken, en dan snap je ook direct waarom het beter is het verder tijdens de zwangerschap niet te drinken!

Terug
Bovenaan