Vrouwenmantelthee ja of nee??

<p>Hallo (bijna) mama’s!</p><p>Ik ben er toch een partijtje klaar mee ?</p><p>Na een lastige zwangerschap met veel misselijkheid, bekkeninstabiliteit en veel voorweeen heb ik het helemaal gehad. Ik ben bijna 37 weken zwanger en was eens aan het Googleen over “natuurlijke manieren om de bevalling te bevorderen” nu kwam ik uit op vrouwenmantelthee. Heeft iemand van jullie daar ervaringen mee??? </p><p> </p><p>Kus?</p>

hey,
ik ben 35.3 weken zwanger en ook last van bekkeninstabiliteit enz maar ik heb hier op de site deze link gevonden. Wordt alleen aangeraden na 40 weken zo te zien:

https://www.oudersvannu.nl/zwanger/bevalling/11-tips-om-natuurlijk-weeen-op-wekken/

Jaa ik ken het en ik drink het. Ik ben er ook helemaal klaar mee en mijn lichaam ook.
Mijn baby daar in tegen vindt het nog wel prima zo haha.
Ben begonnen toen ik 37 weken was en inmiddels 39+2 weken zwanger. Bij mij heeft het tot nu toe niks opgeleverd, maar het schijnt ook te helpen voor als je gaat bevallen. Je hebt dan minder bloedverlies.
Ik vind persoonlijk deze thee echt fijn want ik dronk het normaal voor mijn menstruatie. Deze was altijd heel heftig en had standaard echt mega erge pijn, zo erg dat ik amper kon functioneren op werk. (Misschien een tip voor wanneer je weer gaat menstrueren ?)
Heeeeeel veeel succes nog met de laatste loodjes♡

Ik ben ook echt net begonnen. Eerste bakje thee net gedronken en ik ben morgen 37 weken.Vorige week ben ik ook al begonnen met Caulophyllum thalictroides D6 van vsm. De kleine mag van mij komende week al wel komen. Maar mocht het daar niet voor helpen, ik hoor/lees wel positieve verhalen dat het helpt tijdens en na de bevalling. 

Haai! Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gedaan. Naast dat het super smerig is ( met honing wordt het al beter) hielp het ook niks. Ik merkte dat de kleine mega onrustig van werd maar had geen krampen. Uit eindelijk heb ik me laten inleiden met 41 weken terwijl ik al vanaf 37 weken aan die thee zat

Terug
Bovenaan