Vrouwenromper??

Dag dames,

Dit moet ik even delen hoor...

Mijn zusje van 18 kwam laatst met de mededeling dat ze in een winkel een rompertje voor vrouwen had zien hangen .

Ze vertelde hoe het eruit zag en moest heel hard lachen, een luierpak voor volwassenen!

Ik lachte mee, maar toen ging mij een lichtje op, mijn zusje had een bodystocking gezien!!!

Schijnbaar zijn die dingen weer in de mode aan het worden of zo, en zij was in de 90's natuurlijk nog te klein om te weten dat ze bestonden.

Nou was ik al geen fan van die dingen, maar  nu zal ik zeker nooit meer een "vrouwenrompertje" dragen!

LOL, ja dat kan ik me ook nog herinneren, en waarom droegen we die ook alweer? Ik heb er ook eentje gehad maar kan me er nu inderdaad helemaal niets bij voorstellen..... grappig he die modegrillen :)

Gelukkig ben ik niet iemand die met de mode meegaat, anders moest ik nog meer rompertjes gaan wassen :)

Groetjes,
Nymue, mama van Kyara vandaag 8w

Ach ja.. dat kan ik me ook nog herinneren. En idd.... waarom deden we die dingen toen aan???? Vreselijk. Je had ze ook nog in stringvorm... helemaal erg.
Groetjes Veerle

Haha, grappig ja!! Ik weet wel waarom ik hem aandeed: omdat mijn beginnende brostjes (ik was twaalf) er zo 'goed' in uitkwamen. Whieieieiehaa, giller!!

o ja, met die dingen was het altijd zo'n gefrunnik tussen je benen om die knoopjes vast te maken hihih. wel een leuk gevonden een "vrouwenromper" die houden we erin!!
groetjes

Terug
Bovenaan