Vrucht te klein

<p>Volgens de berekening van de eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik nu 7+4 zijn. Gister de eerste echo gehad er klopte een hartje maar de vrucht was te klein volgens het aantal weken.. over 2 weken terug en hopen dat die dan gegroeid is of dat ik toch korter zwanger ben.. </p><p>misschien moet ik erbij vertellen dat er nog 2 vrucht zakjes zaten maar die waren leeg.. is dus in een heel vroeg stadium een drieling geweest. Misschien dat dat meespeelt met dat het vruchtje niet goed groeit? <br /><br /></p><p>lees graag ervaringen </p>
 
Bij mijn dochter had ik hetzelfde en moest inderdaad ook een paar weken later terug komen ze is de hele zwangerschap klein gebleven maar ze is goed gegroeid op haar eigen lijntje 
 
Geen ervaring met meerdere danwel lege vruchtzakjes. Maar wel dat bij de eerste echo en mijn uitgerekende datum zo'n 2 weken verschil zat.
Hier destijds best druk om gemaakt tot aan de eerstvolgende echo, maar het bleek verkeerd gemeten te zijn, een paar mm maakt al een erg groot verschil in dagen en het nauwkeurig meten is niet altijd gemakkelijk gaf mijn verloskundige aan. 
Maak je nog niet te druk tot de volgende echo is mijn advies! 
 
 
Terug
Bovenaan