VRUCHTBAAR PASEN!!!!! (voor mij wel in ieder geval)

A

Anoniem

Guest
Wauw er zijn er veel zwanger zeg sinds ik voor het laatst op het Forum was.
EN IK BEN NU OOK ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (rondje 4)
Ik wil alle meiden hierbij feliciteren en iedereen sterkte wensen die nog af moeten wachten. Ikzelf kan het eigenlijk niet geloven. Ik had via babybrabbel een stuk of 20 van die dipstick testen besteld dus ik heb er al wel 10 gebruikt en ook nog een claer blue en die liet een plusje zien. We zijn natuurlijk heel blij maar ik kan het haast nog niet gelven.
In verband met onze verhuizing (zie mijn bericht afgelopen maandag) had ik niet verwacht dat het gelukt was ivm alle stress drukte enz enz. Maar goed na de verbouwing kunnen we meteen door met de babykamer. Weet je wat het mooie is. Jullie zijn de eerste die het weten (op mijn man na dan) dus jullie hebben een primeurtje. Zodra ik weer internet heb(ik zit nu bij iemand anders) ga ik kijken hoe het met jullie gaat en me melden op het december/januari forum
Groetjes Pam

Proficiat!!!!!!! Geweldig! Geniet ervan en geen stress met de verbouwing!

Wauwie!!!
Wat een kadootje! Leuk voor jullie.
Strooi maar van dat zwangerschapsspul onze kant op.
Groetjes V.

SUPER gefeliciteerd.
ik hoop dat je er lekker van kan genieten.
en dat is natuurlijk ook helemaal de bedoeling

groetjes

GEFELICITEERD!!!
Wat een heerlijk vrolijke  paasdagen zal jij gehad hebben zeg. Geniet lekker van je zwangerschap!!
xxx Annette

Gefeliciteerd!!!
Ga maar lekker genieten van de tijd die komen gaat.
Wij hebben Pasen gebruikt om al een aantal mensen te vertellen dat ik ook zwanger ben. En iedereen vond het geweldig, alleen de timing van geboorte.....
20 december uitgerekend....dure maand dus, hahaha en een hele drukke!!!

Ik wens je veel zwangerschapsgeluk!!!

Groetjes,
Dyonne (4 wkn + 5 dgn zwanger)

van harte meid!
het is je gegund! geniet van je zwangerschap!!
liefs Wilma

Terug
Bovenaan