vruchtbaar slijm 5 dagen voor NOD?

Hoi allemaal,
Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, maar wil toch even iets aan jullie vragen:

Ik ben 27 jaar en zit in ronde 8 met een regelmatige cyclus van 28 dagen. Mijn NOD is aankomende dinsdag 29 juli, maar vanmorgen zag ik ineens vruchtbaar slijm!
Ik weet zeker dat ik een ovulatie heb gehad op dag 14 (pos ovutest op dag 13 en duideljke temperatuur wijziging).

Ik weet dat ik gewoon nog een paar dagen geduld moet hebben, maar misschien herkent iemand van jullie dit????

Alvast bedankt! Ellepel

hoi ellepel

ik wil je niet onnodig hoop geven, maar ik had ook een dag of 6 voor mijn nod meer afscheiding.
wel iets minder draderig dan cervixslijm.

en bij mij wees het een zwangerschap uit... dus wie weet! ik heb die vraag hier toen ook gesteld en er waren er meerdere die dit ook meegemaakt hebben.

liefs Carina

Hoi Carina,

lief dat je reageert! Ik hoop dat je gelijk hebt, hoewel me dat wel zou verbazen.
Het is namelijk volledig kleurloos en echt draden van te trekken. Verder heb ik totaal geen 'kwaaltjes'...Aan de andere kant had ik al mijn vorige rondes ontzettend pijnlijke borsten en nu dus niet. En toch lijkt me dat eerder een teken van niet zwanger dan wel...

Maar goed, jij had dat dus ook? En meer mensen hier toen jij het vroeg. Hmmm, ik wacht in spanning af!

Hoe ver ben jij?
LIefs, El

hoi hoi
ik ben nu 9 weken en 4 dagen zwanger..
dus nog niet zo heel ver.

pijnlijke borsten kreeg ik ook pas later hoor.. met 6 weken zwanger ongeveer.
ik zal zo eens kijken of ik het berichtje kan vinden. dan haal ik het even voor je naar boven. kun je terug lezen wat die andere meiden zeiden...

groetjes Carina

het was trouwens in het zwanger worden gedeelte...
dus kan het hier niet naar boven halen...

succes met wachten.. ennuh! je laat me toch wel weten hoe het afloopt...

Hai Carina! Ik hb je berichtje gevonden hoor! Oei, krijg toch wat hoop nu...

Maar ik las ook dat jij een heel moeilijke periode achter de rug hebt, 3 mk...poe! Heb je er nu wel vertrouwen in? Kan me zo voorstellen dat je pas echt rustig bent als je de 12 weken gepasseerd bent.

Nou, ik hou je op de hoogte hoor! Liefs, El.

wat grappig,ik heb ook slijm,maar heb het ook in mijn vingers gehad om te kijken hoe het er uit zag,het was een beetje draderig en een beetje gelig,
ik was er dus ook benieuwd naar.
want ik kwam er vanmorgen achter,terwijl dit dag 20 is en ik over 5 of 8dagen ongi moet worden..

Hoi Carina, helaas...vanmiddag klein beetje lichtbruine vloed. Dat was in mijn vorige ronde ook (ook op zaterdag) en toen brak het gewoon dinsdag door. Dat gaat nu ook gebeuren. Ondanks dat ik al niet het gevoel had dat t raak zou zijn, baal ik toch wel. Ik wens je een hele fijne zwangerschap, hopelijk binnenkort onbezorgd genieten!

Corina, jij dus hetzelfde? Zoals je leest kan het 2 kanten op. Hopelijk voor jou de goede kant!

-x- El

Terug
Bovenaan