vruchtbaar slijm?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ben nieuw hier en heb een vraagje:

Ik heb nu al aantal dagen meer slijm (sorry!). Het is nu nog beetje wittig; wel veel en nat. Als ik het tussen mijn vingers hou dan rekt het niet echt mee nog.
misschien rare vraag maar voor mij erg handig om te weten; wanneer ben ik nu meest vruchtbaar?
Ik heb tot nu toe lange cyclussen (2) gehad.
Ik lees van alles over dat slijm op internet.
Volgens mij zit ik nu zo'n beetje in mijn vruchtbare dagen maar ik zou heel graag willen dat het slijm me een soort van bevestiging hier in gaf.

Gr wil

als je rekbaar slijm hebt zou je op je vruchtbaars zijn
komt eeen lekkere vieze beschrijving

Je zou het als een soort snottebel tussen je vingers kunnen houden als je je vingers uit elkaar doet dan zou je een sliertje moeten kunnen trekken.

Voor een minder vieze oplossing ovulatie testjes kopen. weet verder niet hoe dat werkt geen ervaring mee

hoi beeldmuis,

bedankt voor je reactie!
Ik ga er van uit dan mijn vruchtbare periode daar is of er aan zit te komen; dus we moetne veel klussen. Echter blijkt dat in de praktijk niet alitjd mee te vallen. Vaak zijn we s'avonds erg moe als we in bed liggen en hebben dna niet alijd zin. Balen is dat; dat je eignelijk echt zin moet hebben tijdens een bepaalde periode. Soms voelt het dan ene beetje als verplichting.

Maar ja; allemaal voor ene goed doel he?!!

Nogmaals dank,

gr wil

Hoi Wil,
Ik heb altijd meer zin tijdens mijn vruchtbare dagen, misschien is dat ook psychisch, maar daar merk ik altijd aan of ik vruchtbaar ben. Heb nu  helaas een schimmelinfectie tijdens de klusdagen, dus dat werkt   niet mee. Ik zou zeggen, volg ook nog je gevoel en laat het geen verplichting worden, een keer een dag overslaan is niet erg he, succes!
Groetjes Gwen

hoi wil ik weet wat je bedoelt mijn vriend werk heel onregelmaatig zit ook vaak in het buitenland voor zijn werk had laast ook mijn eisprong denk ik!!! en hij was  weg voor 5 dag   BAH  maar ik gaa nu gewoon klussen waneer het uitkomt en wij zien wel     anders wordt ik helemaaaaal cazy!!  groetjes en succes

Terug
Bovenaan