vruchtbaar

A

Anoniem

Guest
als je cyclus 28 dagen is dan heb je waarschijnlijk dag 14 ei, hoe zit dat als je cyclus 6 weken is?

groetjes

ja goeie vraag, ik ben benieuwd wat voor antwoordt je hier op krijgt, want dat vraag ik me zelf ook af, ik dacht dat je de dagen door 2 moet doen, dus het gemiddelde.dus 21 denk ik, maar weet het niet zeker, laten we even afwachten wat de rest hier van zegt. de experts.......

Ik ben geen expert maar ik dacht altijd dat je je eisprong hebt 14 dagen voor je nod (dus dag dat je normaal ongesteld wordt).
Febe

ja, dat klopt. Je eisprong komt ongeveer veertien dagen voor je ongesteld wordt. Dus bij een cyclus van zes weken op dag 28.
Succes!
Erica

Ik had een gemiddelde cyclus van 28 dagen. Maar ik ben er via ovulatietesten achtergekomen dat mijn ei op dag 18 was.
Dus mijn advies is, gooi er twee doosjes ovulatie testen tegen aan. En een eventuele volgende ronde weet je ongeveer vanaf welke dag je moet gaan testen.
Ik weet niet of je ervaring hebt met ovulatietesten. Maar als die positief is, moet je die dag en de dag erna klussen. Dat heeft mij erg geholpen.
Liefs Nance

Terug
Bovenaan