vruchtbaar?

A

Anoniem

Guest

nou heb ik even een vraagje aan jullie ,hebben jullie een wat dit van kan komen , ik kon al nergens een lotgenote vinden op het internet , en ik weet ook niet of mijn cyclus van slag is , zit nu op cd 20 na de bloeding en gisteren mijzelf van binnen gevoeld en toen stond mijn baarmoedermond hoog en was week en open , dat betekent toch dat je dan in je vruchtbare periode zit of heb ik dat mis alvast bedankt voor jullie reacties , hoop echt dat ik nu geholpen kan worden

Hoi Jeanet,

Volgens mij ben je iid in je vruchtbare dagen als je baarmoeder wat open staat... Je kunt dit dan ook merken aan je afscheiding.. die is dan vaak helder en je kunt er draden van trekken...
Nou weet ik niet of dat slijm altijd aanwezig moet zijn want tegenwoordig heb ik dat zelf niet meer terwijl ik  altijd heel duidelijk mijn eisprong voel..

succes meid..
liefs Bats...

ik heb helemaal geen afscheiding , dat was vorige week wel het geval ben erg vertwijveld nu , weet jij hoe je baarmoeder mond aanvoeld als je zwanger blijkt te zijn ?

Hey meis..

Je baarmoedermond voelt dan zacht en week aan en als je hem kunt zien zal deze blauwachtig van kleur zijn..
Misschien kun je een keer een ovulatietest gebruiken om iets meer duidlijkheid te krijgen over je eisprong? Zelf heb ik daar geen ervaring mee omdat ik het altijd voel maar er zijn vrouwen die er baat bij hebben...

Liefs...Bats

zoals jij het beschrijft dan zou ik dus zwanger kunnen zijn ?
omdat ik vorige week al dat vruchtbaar slijm had en nu voelt alles week aan wanneer zou ik dan iets moeten voelen , zit nu op dag 20 en voel nog niets , zelfs geen enkele steek in mijn borsten

hoi hoi,

bij het forum van www.zwangerenzo.info en de map zwanger worden staat een heel stuk over dit onderwerp geloof ik.
bij zelfonderzoek baarmoeder moet je dan kijken.
ik weet niet of je er wat aan hebt .
maar ben je niet bang door dit op het forum te vragen dat je te horen krijgt dat je er teveel mee bezig bent??
ben daar echt benieuwd naar...

succes bri

of ik er niet te veel mee bezig ben vraag je haha ja , denk het wel maar , kan daar niet veel aan doen ben nml al 20 maanden bezig en heb vorige maand hsg gehad en de gyn dacht er stellig van overtuigd te zijn dat ik nu zwanger zal raken en nu let ik gewoon overal op , zal even op die site kijken bedanklt he gr janet

heb dus ook nog een drukkend gevoel in mijn onderbuik die uitstraald naar mijn rug alsof ik dus ongi moet worden maar , dat kan nog niet

Terug
Bovenaan