vruchtbaar ?

nou heb ik even een vraagje aan jullie ,hebben jullie een wat dit van kan komen , ik kon al nergens een lotgenote vinden op het internet , en ik weet ook niet of mijn cyclus van slag is , zit nu op cd 20 na de bloeding en gisteren mijzelf van binnen gevoeld en toen stond mijn baarmoedermond hoog en was week en open , dat betekent toch dat je dan in je vruchtbare periode zit of heb ik dat mis alvast bedankt voor jullie reacties , hoop echt dat ik nu geholpen kan worden

waarom krijg ik nooit een   antwoord op mijn geplaatste berichtjes ? , terwijl ik als ik op de site ben wel op jullie reageer , komt dit omdat ik niet zo vaak op de site ben want , dat heeft een reden en dat is om er niet te veel mee bezig te zijn hoop dat er iemand zo lief wil zijn om s een keertje te reageren alvast bedankt
groetjes janet

Hoi Janet,

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar de reden dat ik niet reageer op je vragen is dat ik het antwoord niet weet...
En ik zie je naam vaak genoeg staan, dus zo weinig ben je er volgens mij niet.
Ook deze keer weet ik het niet, sorry.
Groetjes Astrid

Hoi Jeanet,

Tuurlijk reageer ik op je vraag!
Het kan inderdaad zijn dat je in je vruchtbare periode zit,heb je ook doorzichtig,rekbaar slijm??
Je kunt ook een keertje een ovulatietest doen,die werken ook goed,van clearbleu.
Als ik jou was zou ik iniedergeval gemeenschap hebben als dit lukt en hopen op het beste.

Succes ermee.

Liefs Esther

kijk , de reden waarom ik dit vraag is omdat ik vorige week het vruchtbaar slijm had en mijn cyclus is heel normaal 28 dagen en ik klus elke 2 dagen dus dat zit wel goed daarom ook mijn vraag of ik misschien zwanger ben weet iemand van jullie hoe een baarmoedermond aanvoelt als je zwanger bent
met vriendelijke groet janet

het rekbaar slijm had ik vorige week al
dan is er nog het drukkende gevoel in mijn onderbuik die uitstraald naar mijn onderrug , heb het  gevoel dat ik eerdaags ongi moet worden maar , dat kan nu nog niet het geval zijn omdat mijn nod pas over 9 dagen is , kunnen deze symptomen met een zwangerschap te maken hebben?

Terug
Bovenaan