vruchtbaar??

Wat leuk dat er alweer zwangeren onder ons zijn!!! Ik ben sinds november 2005 nog niet weer ongesteld geweest, in gedachten ben ik al weer zwanger,.... maar in werkelijkheid geef ik nog volop borstvoeding en is mijn menstruatie gewoon nog niet weer op gang. Zal ook nog wel even duren denk ik, want mijn meisje drinkt nog volop en we zitten ook nog aan de nachtvoedingen.

zijn er nog meer die nog niet ongesteld zijn geweest??

mama van Rêve

Hoi mama Ilse,

Ik ben al wel weer ongesteld geweest, maar nog erg onregelmatig. Geef ook nog borstvoeding (al een half jaar), maar ben daar nu mee aan het afbouwen (tandjes!!).
Wees je er wel van bewust dat het geven van borstvoeding geen anti-conceptie is. Ik ken er genoeg die ondanks borstvoeding heel snel zwanger werden. Als je dat graag wilt is er natuurlijk niks aan de hand (ik moet er zelf nog niet aan denken!).

Groetjes,
Daisy

Ik ben ook sinds november 2005 niet meer ongesteld geweest. Heerlijk.
Ik geef ook nog borstvoeding, en daarnaast heb ik een Implanon-staafje, en daarvan kan je menstruatie ook minder worden of zelfs uitblijven. Dus of ik weer ongesteld ga worden als de bv gestopt is weet ik niet. (hope-not!)
Liefs Phira

Hallo dames,
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld.
Indy is op 18 sept geboren en ik ben al een maand of 2 gestopt met de bosrtvoeding.
Maak me er best een beetje druk om.
Groetjes Renate

Hoi hoi,

Ik ben ook al sinds oktober 2005 niet meer ongesteld geweest. Toch wel een gekke ervaring. Ik geef David (6 en een halve maand) ook nog steeds borstvoeding maar ben inmiddels wel begonnen met afbouwen. Met de hapjes die erbij komen wordt het toch langzaam minder en ik wil graag weer mijn oude vertrouwde pil gaan slikken. Vind het toch een beetje eng zo. Al moet ik zeggen dat ook bij mij de verlangens naar een nieuwe zwangerschap  beginnen te komen.  
Zit alleen te denken dat het misschien toch verstandig is om  eerst een natuurlijke menstruatie af te wachten voor ik weer begin met de pil. Weten we ook helemaal zeker dat het uitblijven van de menstruatie aan het geven van borstvoeding ligt...  

Pff....Phira! Moet er eigenlijk nog niet aan denken!

Wil eigenlijk nog volop genieten van onze kleine meid en pas over een
jaartje aan een 2e gaan beginnen! Maar ja...je weet inderdaad maar
nooit! Zou wel reuze welkom zijn hoor!

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan