Hoi,
Ik heb zelf ook PCOS, en ben nu 21 week zwanger.
Mijn verhaal vooraf (zal proberen kort te houden):
In 2004 spontaan zwanger geworden, na 7 a 8 weken een miskraam gehad. In 2006 weer spontaan zwanger, weer na 7 a 8 weken een miskraam gehad. Ben toen bij gyn terecht gekomen, die onderzoek heeft gedaan. Uitslag PCOS. Cyclus duurde meer dan een half jaar. Vervolgens aan de Clomid. In 2007 zwanger na 4 maanden gebruik Clomid. Bleek echter een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Is gelukkig wel zelf afgebroken. Kreeg toen te horen van gyn dat ik eerst moest gaan afvallen, aangezien ik last van obesitas heb. Beetje bij beetje afgevallen. Mijn cyclus werd steeds beter, duurde maar 2 maanden meer. Oktober 2008 weer spontaan zwanger, weer een miskraam na 7 a 8 weken. Na de miskraam was mijn cyclus ineens regelmatig en ben nu inmiddels 21 weken zwanger. Weet niet of het komt door de miskraam, maar bij een miskraam blijft het Hcg hormoon nog even in je bloed, misschien is het daarom makkelijker om zwanger te worden na een miskraam. Mij heeft het in elk geval wel geholpen. Hoop dat ook jij binnenkort een goede zwangerschap zal hebben.