vruchtbaarder na miskraam

Gisteren heb ik een miskraam gehad (5 wk en 4 dagen) en ik zou graag willen weten of je na een miskraam vruchtbaarder bent ? Ik lees een beetje tegenstrijdige verhalen.. Ik hoop het natuurlijk wel

knuffels
Mama van Kai

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet alleen, dat het in mijn geval niet klopt.
Na mijn miskraam hebben we er 7 maanden over gedaan om weer zwanger te raken.
Ik was er ook heel erg mee bezig, dus daar kan het ook aan gelegen hebben.

groetjes Nicole

Mijn ervaring is helaas niet positief voor je. Na mijn miskraam heeft het 2 jaar geduurd voordat ik zwanger raakte (met hormoonbehandeling uiteindelijk).
Maar ik ken ook verhalen van vrouwen die wel meteen weer zwanger raakten, mijn schoonzus maand na de miskraam en bijv. ook Leontien van Moorsel, in september miskraam en nu al weer  4 maanden zwanger.
Blijf dus vooral positief. Je weet dat je zwanger kan raken, daar heb ik me altijd aan vastgehouden.

groetjes
Melanie

Nou, hier dan een positief verhaal!
Na mijn eerste miskraam was ik de 3e ronde erna weer zwanger en is mijn gezonde dochter geboren.
Mijn vorige zwangerschap is ook misgegaan en ben gecurrateerd omdat het vruchtje dit keer na 10 weken nog steeds in mijn lichaam zat, de maand erna was ik al weer zwanger! Ik ben nu 5 weken zwanger.
Dus het kan wel hoor!
Succes!

Helaas schijnt het niet aangetoond te zijn. Bij sommige vrowuen gata het wel op, bij andere vrowuend uurt het veel langer. ga er in ieder geval niet van uit, want dan is de tteleurstelling zo groot.

Sterkte en succes

Miep

Ik heb 2 keer een miskraam gehad.
Na de 1e miskraam duurde het 6 maanden voordat ik weer zwanger was.

Na de 2e miskraam was ik meteen de volgende maand alweer zwanger. (ben dus niet meer ongesteld geworden na die mk)

Hallo,

Ik heb een  drie vriendinnen die gelijk na hun miskraam gelijk of heel snel weer zwanger werden. Ook ikzelf heb eerst een miskraam gehad en was een maand erna weer zwanger. Ook heb ik n vriendin die na ruim 2 jaar proberen zwanger raakte, een miskraam kreeg en de maand erna alsnog zwanger raakte..! van allemaal hoor ik dat ze het idee hebben dat er iets 'in gang gezet is'.   Dus wie weet...?

Succes!

Terug
Bovenaan