vruchtbaarheid met bv

Er ging iets fout sorry!

Hier mijn vraag:
Ben je erg vruchtbaar als je bv geeft?Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geweest, het is nu +/_ 3mnd geleden dat ik ben bevallen..
Hoop dat iemand hier antwoord op kan geven ben nu toch wel aardig bang aan t worden..

Hoi,
het kan kloppen hoor, dat je nog niet ongesteld bent geworden omdat je nog bv geeft. Mijn dochter is nu bijna 5 maanden en ik ben ook nog niet ongesteld (heerlijk). Ik had het aan mijn huisarts gevraagd en die zei dat zolang je bv geeft je waarschijnlijk niet ongesteld wordt. Je bent ook niet heel erg vruchtbaar maar bv is geen voorbehoedsmiddel dus gebruik altijd iets als je vrijt! (tenzij je zwanger wilt worden natuurlijk .)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt,
groetjes van Sonja.

Hoi,

dat is per vrouw verschillend. Toen ik mijn oudste twee bv gaf werd ik helemaal niet ongesteld, maar ook niet zwanger. Maar een vriendin van mij heeft jarenlang op de afdeling verloskunde van het UMCG gewerkt als maatschappelijk werker en heeft daar heel veel voorbeelden gezien van vrouwen die ondanks de bv toch zwanger raakten. Daarom denk ik dat je als je zekerheid wilt het beste een test kan doen. Mocht je niet zwanger willen raken dan kan je, net als mij, de cerazettepil gebruiken. Dat mag in combinatie met bv.

Groetjes van marloes

Het is een beetje dubbel, aan de ene kant zou ik weer graag zwanger willen worden maar toch eigenlijk niet zo snel..(wil er niet heel lang tussen hebben)
Ga morgen maar even een test doen dan weet ik het zeker en hoef me dan ook geen zorgen meer te maken..
Ze zien me aankomen op het werk..kom ik werken ga ik weer bijna met zwangerschapsverlof

Ha Ha. Ik heb het zelfde.
Ben alleen langzamerhand op de fles overgegaan. Heb eergister de laatste keer borstvoeding gegeven. Bij mij ook nog niks gezien na de bevalling..Op zich wel lekker, maar moet er niet aan denken om alweer zwanger te zijn.
Succes met je test.
Groetjes Kaly

Hey allemaal, Ik ben nancy ik ben nu ongeveer 3 weken geleden gestopt met het geven van bv. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden. Ik heb de laatste dagen wat last van misselijkheid. Dus vanmiddag ga ik  maar eens  een test halen.

Groetjes Nancy
(mamma van Fenna 26-07-2007)

Terug
Bovenaan