Vruchtbaarheid na Mirena spiraal

Goedemiddag,

Ik ben nogal dubio, vandaar dat ik de vraag hier stel.

In mei heb ik mijn Mirena spiraal laten verwijderen. Ongeveer drie weken later heb ik gemeenschap gehad, een week later werd ik ongesteld (de eerste menstruatie na het verwijderen van de spiraal). Nu ben ik drie weken later en omdat ik niet weet hoe mijn cyclus loopt, twijfel ik of ik ongeveer volgende week een zwangerschapstest ga doen. Natuurlijk kan ik geduldig afwachten totdat ik overtijd ben, maar to be honest, daar heb ik helemaal geen geduld voor. ;-)

Wat is wijsheid?
 
Hoi Enjoyzwangerschap,

Bedankt voor je reactie!

Ik vind het hele cyclus verhaal zo ingewikkeld, haha. Het is erg vervelend dat ik totaal geen idee heb hoe het loopt, ik heb altijd anticonceptie gebruikt. Maar ik moet wel toegeven dat ik mij anders voel dan voorheen, denk aan: gevoelige borsten, barstende hoofdpijnen, moe en soms wat misselijkheid (tot op heden heb ik gelukkig niet over hoeven geven). Je hebt ook helemaal gelijk, ik kan inderdaad maar beter wat langer wachten.

Ik wilde graag mijn gedachtes eens van mij afpraten. Mijn partner is heel begripvol en hoopt met mij mee, maar het is fijn als anderen zich kunnen verplaatsen in mijn situatie. :)

Geduld is een schone zaak..... ;-)
 
Terug
Bovenaan