vruchtbaarheidskruiden

Hoi meiden,

Ik wil jullie even wat vertellen waar jullie misschien iets aan hebben.

Toen ik laatst een beetje op mijn werk zat te surfen, kwam ik terecht op een website van een magnetiseur in Friesland, Jac Zitman. Ik weet niet meer wat ik opzocht, het ging in ieder geval helemaal niet over kinderen krijgen.

Die man schijnt erg veel succes te boeken bij stellen met vruchtbaarheidsproblemen. Ook bij mensen die in het medische circuit geen resultaat hebben. Bijvoorbeeld mannen met een slechte zaadkwaliteit. Hij schrijft bepaalde kruidenmengsels voor, speciale voor de man en voor de vrouw. Bij mannen werkt dat o.a. op de kwaliteit van het zaad, bij vrouwen bijvoorbeeld op het hormoonstelsel.

Nou heb ik al een zoontje van 2, maar ik wil heel graag een tweede kindje, en ik ben erg ongeduldig. Dus ik dacht, what the heck. Ik heb nl. graag het idee dat ik er alles aan doe. Mijn mannetje vond het goed, dus ik heb die boel besteld. We zijn er gisteren mee begonnen.

Mijn man moet een theelepel kruidenpoeder door de yoghurt mengen (heeeel smerig!) en dagelijks een glaasje jenever drinken waarin weer andere kruiden hebben getrokken. Ik heb ook kruiden, die moet je in port laten trekken. Maar ik maak er thee van, want ik drink bijna nooit. En ik heb een fles tarwekiemolie, drie keer per dag een lepel.

Ik vind het trouwens wel geweldig dat mijn mannetje hieraan meewerkt. Ik had het eerlijk gezegd niet gek gevonden als hij had gezegd: doe ff normaal, je bent er veel te veel mee bezig!

Ik hoop dat het iets voor onze kinderwens doet, en anders dat het helpt tegen chronisch ongeduld :)!

Wilde het jullie even weten, misschien hebben jullie er wat aan. Het schijnt dat mensen van heinde en verre naar die man toekomen en dat zijn praktijk uitpuilt van de geboortekaartjes.

Kijk eens op www.jaczitman.nl als het je interesseert.

Succes allemaal!

Inge

Hoi Inge,

Klinkt op zich niet verkeerd en sta er wel voor open, en als je in het "normale" circuit niet meer verder kunt en je wilt graag dan doe je echt alles, heb dit zelf meegemaakt maar dan met iets anders ( mijn knieeen) en het heeft me echt geholpen kon na een jaar eindelijk weer lopen dus het was geen kleinigheidje, het ging dan wel niet om kruiden maar om neuraal therapie had er nooit eerder van gehoord maar zoals ik al schreef als niets of niemand je meer kan helpen( zelf de bekende Sint Maartenskliniek kon er niks aan doen) dan pak je echt alles aan om maar iets te proberen.

Ik ga zo wel even op die site kijken en zal hem op slaan bij favorieten en mocht het ooit, wat ik niet hoop nodig zijn, als het over tig maanden nog niets is dan ga ik er zeker !! gebruik van maken.

Bedankt voor de info,

groetjes van een op weg zijnde ongi ganger: Chili x( snif)

Hoi Inge,

Wat goed dat je het probeert! Heel herkenbaar dat ongeduldige en alles aanpakken om er zelf invloed op te blijven hebben.
Ik moest wel grinniken om je leuke verhalen over de kruidenbrouwseltjes!
Ik heb me ook begeven op het alternatieve vlak en weet dat met homeopathie en voetreflextherapie ook goede resultaten worden geboekt.
Ben nu zelf met een accupuncturist aan het experimenteren, misschien ook leuk om een te kijken op reinders.alles.nl

Ik heb ook baat bij de bachbloesems, meer bij neerslagtige tijden.
Zie topcure.nl/bachset.htm

Suc6!!

Hoi Anoniem,

Over voetreflextherapie hebben op dit forum ook al eens positieve verhalen de ronde gedaan. Zelf heb ik ervaring met acupunctuur. Mijn acupunctuurmannetje heeft mijn hormoonbalans weer aardig op de rit gekregen. Ik had veel en langdurig last van ovulatiepijn, en dat is nu stukken beter. Maar een wonder heeft het me helaas nog niet opgeleverd.

Hoi Chili,

Oooo wat balen zeg, dat je wéér ongi wordt. Het is toch steeds weer een teleurstelling! Ik hoop eigenlijk dat het bij ons tegelijkertijd raak is, dan kunnen we elkaar nog een beetje bijstaan tot het zover is.

Trouwens een bijzonder verhaal van je, over die neuraaltherapie. Toch geweldig dat je nu weer kunt lopen! Hoe werkt dat eigenlijk, heb er weleens van gehoord?
Bij mij werkt het trouwens precies andersom in het geval met kinderwens: ik probeer zo lang mogelijk UIT het 'normale' circuit te blijven. Dat komt vooral door de ervaringen van mijn vrienden. Die kregen te horen dat ze een kans van minder dan 1 procent hadden op een eigen kind, zelfs IVF zou geen zin hebben. Drie maanden later was ze spontaan zwanger, en nu hebben ze 2 kinderen in anderhalf jaar tijd! Maar ze zijn wel 3 maanden door de hel gegaan.

Mijn conclusie is dan ook dat ze veel kunnen en weten in het medische circuit, maar dat kinderen krijgen iets is waar je met de wetenschap uiteindelijk geen vat op krijgt.

Ik zoek mijn heil daarom zo lang mogelijk elders, want van kansberekeningen moet ik niets hebben.

Liefs, inge

Hoi Inge,

Ik sta eigenlijk voor alles open als het naar mijn idee zou kunnen helpen, als ik een verhaal hoor en het klinkt in mijn oren overtuigend of zo dan zou ik er wel aan beginnen maar het moet natuurlijk niet te gek worden.

Dat verhaal over je vrienden die zullen inderdaad wel door een hel zijn gegaan stom is dat he dat ze dit dan zo vertellen en er achteraf gewoon helemaal niks van klopt!! Hoe waren ze daar achter gekomen? waren ze al een tijd bezig ofzo?

Neuraal therapie dat is, ff de folder erbij pakken want het is al weer een jaar of 5 geleden dat ik er mee ben begonnen en de laatste keer is 2 jaar geleden dus het werkt echt perfect bij mij.

Ik moet er eerst bij vertellen dat ik 12 jaar lang in een bloemenwinkel heb gestaan vaak meer dan 30 uur per week gewerkt dus je staat de hele dag op je voeten en dat voelde ik in mijn rug en knieen terug.

Toen heb ik een jaar lang alleen maar (en ik overdrijf niet) met hele erge pijn op de bank gezeten kon niks meer, niet werken, strompelde echt vooruit aan alle 2 mijn knieen was het zo.

Toen ik daar was spoot de arts met een
naald een vloeistof in mijn knie 1 naald in mijn linkerkant van de knieschijf en ook 1 naald aan de rechterkant van mijn knieschijf en dit dus ook aan mijn linker knie aan alle 2 de kanten. Het klinkt vervelend die naalden maar echt je voelt er bijna niets van.

De stof heet procaine en is voor vele dingen geschikt deze stof behandeld klachten en ziektes die door het vegetatieve zenuwstelsel worden veroorzaakt oa darmen bloedvaten zweetklieren die niet door de wil worden gestuurd, ook sommige orgaan ziektes, chronische klachten en migraine.

Vooral als er geen duidelijke oorzaak is, maar ook wanneer een therapie die bij andere wel helpt nu niet helpt bv slecht te regelen suikerpatient, met name bij veel chronische pijnen en ontstekingen helpt neuraaltherapie goed.

Met injecties worden kleine hoeveelheden procaine op nauwkeurig te bepalen plaatsen toegedient,

Er zijn best veel adressen in Ned. die dit gebruiken maar niet in ZH zelf maar wel in div praktijken ik ga altijd naar Eindhoven toe.

In de folder staat een hele uitleg over segmenttherapie en stoorveld therapie dus bv je hebt ergens last maar dit is lang geleden ontstaan bv tijdens een ontsteking, een ongeval of een operatie en het "stoorveld" bevind zich op afstand van de klacht.

Een voorbeeld: frozen sholder heeft iemand nu last van maar het is afkomstig van een botontsteking in het been enkele jaren eerder, hebben in dat litteken een injectie gegeven en het is verdwenen.

Mij maakt het niet zo veel uit wat andere ervan vinden, ik weet hoe het met me was, en voel wat ik nu weer kan, de arbo arts zei toen dat ik met deze " handicap" moest leren leven maar ik wist vanuit mezelf dat het goed zou komen, en deed echt alles om dit voor elkaar te krijgen onder andere homeopatische middelen, fysio, regulierenmedicijnen) en dit, deze Neuraaltherapie heeft als enige geholpen en daar ben ik nog steeds heeel dankbaar voor!

Nou een heel verhaal maar misschien dat iemand anders er iets aan heeft want het is echt super!

Als je iets wilt weten dan vraag je maar.

Chili x

Terug
Bovenaan