Vruchtbaarheidsonderzoek

Hallo meiden,
afgelopen zijn we bij de gyn geweest (vervolgafspraak na mijn kijkoperatie). Op zich is alles goed bij mij, de endo-cysten (5 en 3 cm!!) zijn weggehaald en mijn eileiders zijn open, verder ook geen verklevingen.
Mijn man is een week voor mij geopereerd aan een spatader. Nu moeten we dus tot oktober wachten, dan gaan we een vruchtbaarheidsonderzoek in.

Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Het schijnt ook nogal wat tijdsbeslag in te nemen, hoe hebben jullie dat geregeld op je werk? Heb je toen al collega's ingelicht, bij ons is namelijk nog niemand op de hoogte van onze "problemen".

Ik zou zo graag ervaringen horen van degene die dit al hebben meegemaakt.

Ik ben benieuwd ! Heel veel groeten van Puck

Hoi Puck,

Jullie gaan zo te lezen langzamerhand de goede kant op!
Ik maak alle afspraken altijd 's ochtends zo vroeg mogelijk. Als je het niet wil zeggen kun je zeggen dat je een ander onderzoek krijgt. Ik had bv veel buikklachten dus mijn collega's gingen er eigenlijk vanuit dat ik daarvoor naar de dokter ging en af en toe wat later was. Je kunt ook af en toe een vrije dag nemen en zoveel mogelijk op die dag plannen. Dat heb ik ook vaak gedaan.

Succes!
Inge

Hoi Inge,
bedankt voor je reactie. Ik heb de vorige keren ook gezegd dat ik voor buikklachten naar het ziekenhuis en de huisarts moest, was natuurlijk ook zo. Maar ja, daar ben ik nu aan geholpen. Ik heb al wel aangegeven dat ik over een paar maanden nog een keer terug moet komen, maar uit wat ik gelezen heb begrijp ik dat je met zo'n onderzoek een aantal keren (vlak na elkaar) terug moet komen.
Nou ja, we gaan in ieder geval de goede kant op, we zien wel hoe het loopt.

Hoe gaat het met jullie ??

Groeten
Puck

Hoi Puck,

Bij mij is ook de kijkoperatie gedaan, alles is goed gelukkig.

Stomme vraag misschien maar was bij jou de cyclus na de kijk gelijk weer goed op gang? ik heb weleens gehoord dat je cyclus verstoord kan raken na zo'n operatie.

Jullie moeten dus wachten op de genezing van je man ofzo? En dan.. wat kun je dan verwachten/

Bij ons allebei is alles goed dus ik weet niet wat ik nu moet verwachten..
Ik moet 27 aug. terug voor een gesprek en zal dan wel horen wat ze dan gaan doen, of misschien doen ze voorlopig niets meer.... kan niet wachten tot de 27e....
Ben zo benieuwd..

Liefs Lill.

Terug
Bovenaan