Vruchtbaarheidstest

Hallo dames,

Ik heb een vraagje, na bijna een jaar proberen en nog niet zwanger zijn we vanochtend bij de huisarts geweest en gelukkig begreep ze het volkomen. Nu worden we gelukkig direct doorverwezen naar de gyn. voor een vruchtbaarheidstest. Heeft iemand enig idee wat er dan precies gebeurd?

Alvast bedankt voor het antwoord!
Groetjes,
Di
 
Hi Di,

Op het forum "als zwanger worden langer duurt" (staat tussen dec 2004 en januari 2005 moeders) lees je de ervaringen van allemaal vrouwen die net als jij (en ik) al langer bezig zijn met zwanger worden. Het is heel leerzaam (en vooral steunend) om alle verhalen te lezen van meiden die in hetzelfde schuitje zitten! Ik denk dat je hier voldoende info vindt over de verschillende onderzoeken en uitkomsten.

Succes,
Anne
 
Hoi,

Ik ben toevallig vanmorgen ook bij de huisarts geweest en die heeft mij alles wel uitgelegd...eerst wordt het sperma van je partner getest. Dit moet hij opvangen in een potje (instructies krijg je erbij) en zo snel mogelijk inleveren bij het lab. Daarna wordt er meestal een echo gemaakt (uitwendig en inwendig) bij de vrouw. En een test die de ochtend na geslachtgemeenschap gedaan wordt om te kijken of jouw slijmvlies niet vijandig is. Ze kijken dan of er de ochtend na de daad nog levende zaadcellen in je baarmoeder enz. rondzwemmen. Dit is wat ik ervan weet en de rest zal de gyn je wel vertellen hoor. Groetjes, anke. Succes
 
Terug
Bovenaan