vruchtbaarheidstest

A

Anoniem

Guest
Hi ladies,

Ben nog steeds niet ongi en dus weer heel onregelmatig. Denk voor de volgende ronde (?) aan een vruchtbaarheidstest. Hoe werken die, wat kosten ze en is het betrouwbaar? Dat tempen werkt bij mij niet, er is geen patroon in te ontdekken. Van hoog naar laag en weer terug.

Groetjes
Martine

Hey, mijn man en ik zijn nu al 10 maanden bezig en wij hebben ook een tijdje aan die temperatuurmethode gewerkt..vreselijk, werkelijk nooit een patroon in te ontdekken, wij zijn nu al 2 maanden met ovulatietesten bezig.. Werkt heerlijk, je ziet het zo duidelijk wanneer je op je vruchtbaarst bent, is 99 % betrouwbaar, kosten wel vrij duur, 30 euro voor 7 testen, maar ja, wij hebben er alles voor over.. werkt ongeveer net als een zwangerschapstest, gewoon met urine.. Heel gemakkelijk dus.
Succes! Groetjes!

hai martine,

Zou je vandaag niet een test doen?
Bij mij is mijn ogi weer bijna weg dus we kunnen weer aan de slag, hahaha
Ik ben benieuwd zeg.
Liefs Mieki

Klopt, maar ik baal als het weer nega is, dus ik stel het uit tot zaterdag. Die avond heb ik een etentje met meiden die altijd veel drinken. Dus voor die tijd wil ik zekerheid, want als het raak is, drink ik geen druppel...

Hoi meis,

Ik gebruik (net als heel veel vrouwen) de maybe baby. Ik gebruik 'm al jaren (heb al 2 kindjes dankzij de Maybe Baby). Ik heb een erg onregelmatige cyclus dus dan zijn de ovulatietesten van CB onbetaalbaar. De Maybe baby is een speekseltest (te bestellen op babybrabbel.nl) en deze geeft 2 dagen van tevoren aan dat je eisprong eraan komt. Hij heeft er in die jaren nog nooit naast gezeten en het is ook wetenschappelijk getest dus als je een onregelmatige cyclus hebt dan is de maybe baby aan te raden!

Terug
Bovenaan