vruchtbare dagen dit weekend.

A

Anoniem

Guest
Dus dat word weer flink klussen
Mijn vriend weet dit keer niet wanneer mijn vruchtbaarste dagen zijn, maar zal hem best wel opvallen als ik wat vaker wil, hahaha.
Verveelde me gisteravond een beetje en zat op wat sites te kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn mocht ik evt zwanger raken.
Ik kwam steeds uit op 26 feb 2007, als ik uitga van 25 dagen cyclus.Gemiddeld is dat mijn langste cyclus. Zou we heel mooi zijn als het ook op die dag geboren zal worden want dan is mijn vriend jarig.
Heb 19 juni mijn NOD en dan zijn we net op vakantie.
Neem voor de zekerheid wat testen mee en dan kan ik op vakantie gaan testen als het nodig is.
Ik denk dat ik er maar wat ga bestellen via internet.
Heb ik nog nooit gedaan, dus weet nie hoe de testen zijn.
Wie kan mij zeggen welke nou het beste zijn. Ik hoor ook veel van sensitest, die kan je al 4 dagen voor je NOD doen, denk dat ik er van die neem. De clear vieuw zijn ook goed he of niej?
Lang verhaal geworden, haha.

Liefs Anouska

Oooo wat fijn je klusdagen in t weekend! En dan is t nog n lang weekend ook, haha....Veel succes!!!

Met die testen heb ik geen ervaring..maar ben wel benieuwd naar t antwoord..

KLUSZE!!

X

quote: MellaBella reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-06-2006 16:03:36'));

Oooo wat fijn je klusdagen in t weekend! En dan is t nog n lang weekend ook, haha....Veel succes!!!

Met die testen heb ik geen ervaring..maar ben wel benieuwd naar t antwoord..

KLUSZE!!

X

Mocht ik gaan testen dan horen jullie het pas nadat ik terug ben van vakantie.
dat zal ongeveer 5 juli zijn.

ik heb weleens testen besteld op www.l10.nl. goedkoop en goed.in principe kan elke test 4 dagen voor nod,aangenomen dat je precies 14 dagen voor je ongi je eisprong hebt gehad.maar het word wel afgeraden omdat de kans klein is dat ie dan al positief is.of je test positief maar word toch ongi(vroege miskraam).ik zou geduld hebben tot 19 juni als ik jou was.klusze dit weekend!!

succes met klussen!

Ik heb ook 2x die testen besteld van L10. Inderdaad goedkoop, maar of ze werken... Ik weet het niet, ze zouden in ieder geval een keertje positief moeten aangeven bij mij.

Muisje (ronde 7, 1e kindje, NOD 5 juni)

Hoi Anouska,

Ik weet sinds afgelopen woensdag dat ik zwanger ben want toen had ik een vaag streepje. Ik heb zondag met een Sensitest getest maar die gaf een beetje een stipje (net het begin van een lijntje) dus ik wist niet wat ik daarvan moest denken. Ik heb er ooit 7 besteld of zo maar die zijn nu dus op. Ik weet dus niet of ze uiteindelijk goed testen, alhoewel ik denk dat dat stipje wel een betekenis zijn. Ze zijn ook een stuk goedkoper dus je kunt het een keer proberen!

Ik hoop voor jou dat je lekker zwanger raakt. Vallen je vruchtbare dagen goed? In je vakantie of zo? Ze zeggen dat rust en ontspanning de kans op een zwangerschap vergroot he? Dus misschien is het straks ook wel raak voor jou!

Ik duim erg voor je!

In welke ronde zit je nu?

Heitje

Hoiii meiden,

Nou breekt mijn klomp!!!
Eerst wilde me vriend heeellll graag een tweede erbij en gister opeens van niet.
Heb het niet rechtstreeks gevraagd aan hem, maar het gesprek kwam er zo op en jah toen was ik nieuwsgierig en zei hij van nee en tegelijkertijd schudde hij net zijn hoofd ook neej.
Wat moet ik hier nu weer mee.
Gewoon klussen en dan kijken of ut raak is?
Schrok me vanmorgen dood zeg, toen ik naar de wc moest, zag een dikke witte slijmdraad(sorriej voor de vieze praat) maar toen bedacht ik me, heb me vruchtbaarste dagen.

Ook me dochtertje zeurt me kop gek dat ze graag een zusje wil (hahahaha)
Omdat ze dat op de psz ook meemaak. Twee kindjes uit haar groepje hebben allebei sindskort en zusje, dus wil zij dat ook, hihi.

Heitje: Gefeliciteerd!!!! Geweldig nieuws zeg!
Mijn dagen vallen niet in de vakantie, die heb ik pas over twee weken.
Zou wel speciaal zijn mocht ut lukken, ik test dan in de vakantie(huwwlijksreis) en in Italie

Liefs Anouska

Terug
Bovenaan