vruchtbare dagen

hallo ik ben nu sinds januari gestopt met de pil en je kan je vruchtbare dagen laten uitrekenen maar mijn vraag is er staat op zo een site wat is de eerste dag van je laatste menstruatie moet je dan vanuit de eerste dag dat je ongi bent of je laatste dag uitgaan want je bent ongeveer vruchtbaar 14 dagen voor dat je ongi moet worden hoop dat iemand mij antwoord hierop kan geven gr manela
 
Dank je wel voor de adressen van de sites, ik ga zo meteen even kijken. Ik ben blij dat ik jou nu ook even op weg kan helpen. Je moet tellen vanaf de eerste dag dat je rood bloed verliest en dat je zeg maar maatregelen moet nemen (als een inlegkruisje niet meer voldoende is). Dat is de eerste dag van je menstruatie en ook meteen de eerste dag van je nieuwe cycles.
 
Hoi Manuela,
als je haast hebt en je wilt zekerheid kan je het best een ovulatietest halen (ook ClearBlue). Prijs valt wel mee. Met de temp-methode kost het een paar maanden voordat je precies weet wanneer je vruchtbaar bent en als je een nogal onregelmatige cyclus hebt weet je het dan nog niet zeker.
Succes
 
Terug
Bovenaan