Vruchtbare dagen??

<p>Goedemorgen!</p><p> </p><p>Ik stond vanmorgen op en toen ik naar het toilet ging had ik een lange sliert (sorry klinkt niet heel fris) slijm. Het was erg doorzichtig, glibberig maar het was ook een klein beetje rood van kleur alsof er bloed door zat.</p><p> </p><p>Is dit mijn vruchtbare slijm? Maar waar zou dat bloed dan vandaan komen. We hebben gisteren avond voor het slapen gaan wel nog gemeenschap gehad.</p><p>Ik weet niet wanneer ik mijn eisprong zou hebben aangezien ik in april gestopt ben met de pil en we nu in ronde 3 zitten. Ik ben de eerste keer na 33 dagen oni geworden en de tweede keer na 25 dagen al. Als ik weer 25 dagen zou hebben, had ik vrijdag mijn ei gehad.</p><p> </p><p>Wie van jullie herkend dit?? Liefss</p>

Als je gisteravond sex hebt gehad, betwijfel ik of dit vruchtbaar slijm was. Het kan goed ook sperma zijn natuurlijk. 

Ik heb dit nu 3 mnd achter elkaar zo rond /voor mijn eisprong, komende dagen nog eens gezellig maken? je kunt ook een ovulatie bloeding hebben.. mja dat beetje bloed kan vanalles zijn maar ik denk dat je iig dicht bij je ei zit..

Ik zie nu dat ik donker bloed ben verloren. Dit zat plots in mijn onderbroek. Ik dacht dat dit gewoon afscheiding zou zijn maar dat was het dus niet. Wat zou dit kunnen zijn?
Zou dit een ovulatie bloeding zijn? Innestelingsbloeding kan nog niet, dit is veel te vroeg. 

Bedankt voor je reactie mama Dtje, 
Ja ik denk het zelf ook. Begin nu ook weer wat last van mijn tepels te krijgen. Dit herken ik ook van de 2 vorige cyclussen. Achteraf was dit rond de periode van mijn eisprong. 
Met donker bloed in mijn onderbroek zitten. Niet in combinatie met slijm maar zag er uit als oud bloed. Dus denk misschien toch dat dit een ovulatie bloeding zal kunnen zijn. 
Straks nog maar een keer gezellig maken tussen de lakens. Niet geschoten is altijd mis zeggen we dan maar ?

Terug
Bovenaan