vruchtbare periode is aangebroken...

A

Anoniem

Guest
voor ons is nu de vruchtbare periode aangebroken. Wij staan strak van de vitamines whahaha. Ik aan de multivitamines voor zwangere vrouwen met foliumzuur en en mijn vriend aan de B-Daddy en gember en nog een natuurlijk kruidenmengsel van groene kracht.. dat schijnt de spermakwaliteit en produktie te verbeteren.
Als het goed is heb ik maandag en dinsdag mijn vruchtbare dagen maar we zijn al vanaf donderdag om de dag aan het klussen. Mijn vriend is vorige week geopereerd en ik hoop niet dat de zware pijnstillers invloed hebben op zijn zaad. weet iemand dat misschien?

groetjes Proudmommy

Hallo!

Ik weet eerlijk gezegd niet of medicijnen invloed hebben, ik denk het namelijk wel want antibiotica is bijvoorbeeld ook niet goed. Gewoon lekker door klussen en wie weet is het deze ronde (gelijk) raak!

Succes! :) Liefs Lynn.

Hey,

Ik zou niet weten of het invloed heeft maar in ieder geval....veel klusplezier;-)

Liefs Ram24

Hai proudmommy, vraagje waarom is je vriend aan de B-daddy vitamines???

Uit nieuwsgierigheid...

Hoi Proudmommy,

Succes met deze ronde. Ik weet niet welke pijnstillers hij slikt, maar mijn man zat eerst ook aan de pure morfine i.v.m. een hernia en die maand was het niet raak. Hij is eind november gestopt met de medicijnen en die ronde was het gelijk raak. Ben nu inmiddels 15 weken. Wens je heel veel succes en mijn man heeft trouwens ook foliumzuur geslikt dit schijnt ook positief effect te hebben op de sperma

Terug
Bovenaan