vruchtbare periode

A

Anoniem

Guest
ik heb even op wat site gekeken naar de vruchtbare periode wanneer je het moet doen

nou wat een verschil zit daar in zeg

preditor gaf aan dat ik alleen de 28ste vruchtbaar zo zijn
cleaere blue weer 26 to 30

en een ander weer 27 tot29

nou daar word ik dus niet goed van he

hebben jullie dit nu ook

oke ik begrijp wel dat de dat's dicht bij elkeaar liggen dus elke dag klusze is geen probleem  maar wel erg verwarrend zo

Bij een ander berichtje had ik al geschreven om eens bij www.babybrabbel.nl te gaan kijken. Dan naar kopje "interactief" en dan naar "vruchtbaarheidskalender". Gegevens van jezelf invullen en dan krijg je een mooi overzicht.

Groeten, mam van Laura

moet je ff naar een berichtje van iemand gaan met het verhaal van ank maakt een hoop duidelijk

In principe ben je de dag voor je verwachte ei t vruchtbaarst. De (ongeveer) 5 dg daarvoor ben je ook vruchtbaar...

Oja en wat betreft t uitrekenen op de vruchtbaarheidskalender, volgens mam van laura..sorry maar daar zou ik niet al te veel waarde aan hechten. Tenminste in mijn geval niet dan....

Ik ben eigenlijk altijd erg regelmatig, maar heb er n keer uitschieter gehad van 12 dg overtijd en alsnog ongi...Was bang dat ik de dg kwijt was en dus uitgerekend...ik kreeg toen mn vruchtbare dagen door, maar bleek dat die mnd mn ei gewoon weer op tijd was geweest en dus n wk eerder...

Mellabella, ik ben het met je eens dat het een richtlijn is die gebaseerd is op algemene feiten. En we zitten allemaal anders in elkaar ......... dus het is nooit zeker. Het is en blijft een richtlijn.
Dat "verhaal van Ank" heb ik ook gelezen en daar worden ook algemene feiten besproken.

Groeten, mam van Laura

Terug
Bovenaan