Vruchtbare periode

A

Anoniem

Guest
hallo .

ik heb nog een vraagje ik zit vanaf vandaag in mijn vruchtbare dagen.ik heb afgelopen week om de dag geklust en gisteren voor het laatst moet ik nu elke dag gaan klussen of gewoon om de dag blijven klussen zoals afgelopen week.

gr wondertje

Om de dag is beter voor de zaadkwaliteit. Een man doet er twee dagen over om een flinke gezonde dosis zaad te maken. Vrij je elke dag dan komen er niet genoeg zaadcellen per lozing vrij en maak je geen goede kans. Je hebt al genoeg seks gehad om een goede kans te maken. Al de hele week liggen er zaadcellen klaar om te bevruchten. Ik zou de komende dagen om de dag doorvrijen tot ongeveer donderdag en het daarna op zijn beloop laten... tenminste als je zeker weet dat je je ei binnen nu en twee dagen krijgt. Anders zou ik zeker tot het weekend doorgaan.

Succes en hopelijk heeft jullie werk resultaat... bedenk wel dat je 'maar' 25% hebt, zelfs als je op je goede moment vrijt.... hou er dus rekening mee dat het heel goed mogelijk is dat het niet raak is!

dank je...om eerlijk te zijn denk ik dat ook deze ronde niet raak is...gevoel zegt dat ook al heb ik geen eisprong nog gehad.

dank je...om eerlijk te zijn denk ik dat ook deze ronde niet raak is...gevoel zegt dat ook al heb ik geen eisprong nog gehad.

Terug
Bovenaan