vruchtbare week

Hallo allemaal!

Ik zit nu op dag 13 van mijn cyclus, maand 33 geloof ik dat we bezig zijn! Ja al bijna 3 jaar!

Mijn man sloop stiekem de keuken binnen toen hij mij zag koken daarnet! De afzuigkap stond luid te loeien dus ik hoorde niets. En die begroette mij met een zekere honger maar dan niet voor mijn kookkunsten. Dus ik alles uit gezet en direct door naar boven!
Ja je moet er genoeg aan doen natuurlijk midden in de klusweek.

Had trouwens daarnet ineens pijn aan de rechterkant van mijn onderbuik, vorige maand aan mijn linkerkant. Dus het zou best een een eisprong kunnen wezen.

Ik had een voorspellingskalender gedownload van Babybrabbel maar die klopt dus niet helemaal daar stond

Hahaha wat je er allemaal voor moet doen he Cynt!! Jij loopt net ietsjes achter mij, ik zit nu op dag 17 en ben braaf aan het temperaturen, en we hebben op tijd geklust nu maar even afwachten of het gelukt is!!! Ik zag je mailtje bij hotmail voor mij, ik heb het erg lekker gehad bij mijn ouders, ben 1 dagje eerder terug gekomen. We hebben nog een poging gedaan om een strandwandeling te maken maar het leek de sahara wel, opstuivend zand schitterend om te zien hoor met die zon erbij, maar we konden echt niet uit de auto stappen anders waren we gezandstraald hahaha. Hoop je snel weer eens te spreken, p.s. succes met klussen ok.

Lfs Mick

Terug
Bovenaan