Vruchtje en vruchtzak

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie heeft dit ook gehad?</p><p>Ben dinsdag voor een echo en hierop zagen ze alleen een leeg vruchtzakje en werd bot afgescheept ga er maar vanuit dat dit fout gaat en reken maar op miskraam. Want het vruchtzakje is nu 17mm en groeit echt niks meer in. Ze keek ook niet verder. En zei kom volgende week donderdag maar terug.</p><p>Nu vertrouwde ik het niet en heb ik bij andere verloskundige vandaag "second opinion" laten doen. Hun zagen wel een mega klein vruchtje( zie foto) alleen nog niet meetbaar en zonder hartactie. Vruchtzakje meet nu 17.15mm.</p><p>Mijn 1e dag van laatste menstruatie was 28 januari en heb 26 februari heel licht positief getest. Maar heb wel mega onregelmatige cyclus tussen de 31 en 38 dagen.</p><p style="text-align: right;">Wie herkent zich hierin? En was het vruchtje mega klein en vruchtzakje wat groter? </p><p> </p>

Ze rekenen van laatste menstruatie. Zou je nu minstens 8 weken moeten zijn. Mij. 1e echo met 7 weken was toch egt al een beetje mensje te zien. Ik denk toch dat het idd niet goed zit. Wel heel rot dat ze zo bot doen. Dat slaat nergens op natuurlijk

Als je 26 feb al positief hebt getest, en er nu een ruime maand later nog niet veel is te zien, klinkt het niet heel positief nee :( stel je hebt Uber vroeg getest, en al met 3 weken positief (wat behoorlijk uitzonderlijk vroeg is) zou je nu alsnog 8 weken ver moeten zijn..

Dank je wel voor het antwoorden.
Was er al wel beetje bang voor ik wacht donderdag netjes af maar ga er denk ik wel met gevoel in dat het niet goed zit

Terug
Bovenaan