Vruchtje verloren, snif snif

A

Anoniem

Guest
Nou alles wees erop dat alles goed zat, ik ben al eerder zwanger geweest dus wist waar ik op moest letten.
Maar helaas het mocht niet zo zijn. Ik ben donderdag op vrijdag nacht mijn vruchtje verloren (na 4,5 week). Ik ben nu helemaal de weg kwijt. De ene kant van me zegt het was nog niets dus gewoon door naar de volgende ronde, maar de andere kant is zo emotioneel. Ik voel me gewoon zo leeg.

Hebben jullie ervaring hoelang dit zo duurt, en waren jullie weer snel zwanger.
Eigenlijk wou ik dit gewoon even kwijt.

Een verdrietige Jasmijn

achhhhhhhhhh jasmijn!! wat triest voor jullie!! Ik heb ook een MK gehad bij bijna 5 weken in juni...heel raar en onwerkelijk, eerst zo blij en daarna zo verdrietig...maar ik ben daarna weer meteen aangeteld en ben nu 6,5 week zwanger...nooit gedacht dat het zo snel kon gaan, maar als je lichaam er klaar voor is tja...natuurlijk vind ik het nog heel spannend allemaal, maar mijn echo zag er nog goed uit. Dus tja het KAN heel snel gaan maar das heel verschillend...als jullie er zelf aan toe zijn en je lichaam is er aan toe, dan kan het zeker geen kwaad snel opnieuw te proberen!

wesn je heel veel succes en sterkte!

liefs sweety

beste Jasmijn...

ik weet wat je bedoeld.
ik had dat de vorige maand,had op zon-maandag mijn NOD,
had op maandag getest was licht positief,heb in totaal 4 testen gedaan.
maar helaas wert ik op vrijdag ongesteld.
was er ook erg verdrietig van,omdat we al in ronde 12 zaten,en dacht dus eindelijk,
maar ik had er al geen goed gevoel over!!!
maar ronde 13 en ik ben ZWANGER nu 5wkn en 3dg.
ben zo blij,dit is voor ons het 1ste kindje.
maar ik ben nog wel heel bang hoor dat het verkeerd gaat!!!

maar laat de moet niet zakken,klus straks lekker verder,
wie weet ben je ook weer direkt zwanger.

succes!!!!!!!
zal voor je duimen!!

xxxtam80

Bedankt meiden, dat geeft hoop.
Het verdriet wordt elke dag minder, dus wie weet, mijn mannetje ervaart het toch anders die denkt, dan kunnen we weer lekker actief klussen.

Liefs,
Jasmijn

Hai meiden,

In maart zijn wij begonnen actief te proberen en ik was erg actief op het forum. Na 3 maanden werd ik gek van mezelf en stopte met het forum. En meteen daarna zwanger. Ik dacht dat ik gek werd van blijdschap. Helaas in week 5 ook het vruchtje verloren. Heb maar kort gevloeid gelukkig en die 2 dagen kon ik het allemaal wel plaatsen, maar dat ik 2 dagen later wakker werd met een lijf zoals daarvoor (alsof er nooit wat gebeurd was) kwam mijn wanhoop en verdriet los. 6 jaar geleden in week 6 vruchtje verloren en dit was dus nummer 2. Twijfels over mijn lijf en boos op de wereld. Vriendje ook helemaal kapot van. Gelukkig kon ik er een week later weer een beetje beter mee omgaan. Al die goed bedoelde bullshit adviezen van mensen in mijn omgeving deden me ook geen goed. En kan nog pissig worden als mensen me met statistieken bekogelen. Ook al verlies je niet een kindje zo vroeg in de zwangerschap, je verliest je uitrekendatum, je hoop, je blijdschap en je vreugde van een wezentje in je buik. Vond het een vreselijke ervaring. Sterkte Jasmijn en ik zelf trek hoop uit het feit dat het dus wel kan. Het heeft er gezeten, dus we zijn vruchtbaar!
xxx Annette

Hallo Jasmijn,

Alleerst wat vreselijk voor je, ik kan me goed indenken hoe ellendig dat het voelt. Hoewel het niet helemaal hetzelfde is  kan ik  er een beetje over meepraten. In maart (ronde 3) dacht ik zwanger te zijn: had enorme borsten, ook supergevoelig. Op dag 19 kreeg ik bruine afscheiding dat na 5 dagen overging in donkerrood. Op dag 28 kreeg ik enorme krampen en vloeide ik veel meer dan normaal. Ik heb toen een verloskundige gebeld en die zei dat het idd een vroege mk zou kunnen zijn. 't Is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar  veel wees er wel op. Het feit dat daarna mijn cyclus een puinhoop was bevestigde het voor mij enigszins (daarvoor was ie al maanden keurig 28 dagen).

Aangezien ik nog  niet positief had getest had ik nog niet die blijdschap en vreugde gehad en kwam het minder hard aan als wat jij nu hebt moeten ervaren. Maar ook dit vond ik niet leuk, dus in jouw geval is het nog veel erger.

Geef je verdriet een plekje en praat erover zoveel als je nodig hebt, thuis en/of hier. Vooral hier zul je veel herkenning en steun vinden.

Ik wens je veel sterkte, maar ook veel succes met de volgende ronde.

Veel liefs,

Tammy

P.S. Ik ben zelf helaas nog niet zwanger (althans niet dat ik weet ). Ik zit nu in ronde 7 en heb over een week mijn nod.

meid ik wens je heel vee lsterkte en weet zelf ook wat het is allen had ook ik geen positieve test maar wel een vreselijke buikpijn etc.
Ik had toen ook een flinke klodder zien liggen wat waarsschijnlijk een vruchtje is geweest ik voelde zelf al dat het fout zat.
Mijn man daarentegen was radeloos op zoek naar dat kleine hummeltje in mijn buik toen de verloskundige een inwendige echo deed.
Hij wist niet wat ik voelde en dacht echt dat alles goed was maar helaas de klap was uiteindelijk voor hem veel groter.
Mijn cyclus was daarna even van slag na twee maanden 28 dagen en nu weer van slag !!
kop op meid !!
We zijn er voor je!!
bianca

Terug
Bovenaan