vruchtje verloren

hallo,
hier kan ik rustig mn verhaal vertellen zonder iemand wakker te maken.wat mij nou net overkomt....om 18 uur cytotec ingebracht,sinds een uur of 11 onhoudbare krampen,2 paracetamols genomen en maar hopen dat het niet voor niks is deze pijn.en nee hoor.ik ging net naar de wc en ik voel iets "groots"uit mn baarmoeder zakken.mn moeder zei:daar vind je niks van terug,maar niks is minder waar!effe onsmakelijk vissen in de wc en ik had een prachtige vruchtzak in mn klaargezette bakje liggen.en wat groot zeg!2 cm maar,maar als dat uit je komt is t toch een heel eind.echt zo bijzonder.en ik kan t vruchtje voelen,dat is wel heel ieniemienie.en het lijkt eigenlijk nog nergens op.een roze klompje.slechts 6 weken.ik heb hier vreselijk tegenop gezien,maar vreemd genoeg vind ik t alleen maar mooi.en ik voel me bevrijd.de nachtmerrie is voorbij.nu maar hopen dat de pillen ook ophouden met werken.auw auw.....

Hoi Kari,

Ik las vanochtend je berichtje. Heb je heel veel pijn gehad? En hoe voel je je nu?

Ik voelde me ontzettend "leeg" de volgende dag en heb daar nog wel een dag of twee last van gehad. Daarna ging het weer een stuk beter en wilde ik alleen maar opnieuw zwanger worden. Dit gevoel heb ik overigens nog steeds.

De ellendige periode is nu afgesloten en je kan het nu gaan verwerken. Ik wens je daar heel veel sterkte mee. Waarschijnlijk komen we elkaar wel weer tegen op het andere forum, zwanger na een miskraam.

Groetjes,

Jessica

hoi,
ik voel me wel goed eigenlijk.ik voel me niet leeg,wel een beetje verdrietig.mis mn vriend enzo.de uren voor ik t vruchtje verloor had ik flinke buikpijn ja.maar 2 paracetamols deden wonderen en na het gebeuren was ik even van slag en vergat de pijn bijna.het werd daarna ook wel gelijk minder.en nu ben ik gewoon ongesteld,alleen met iets meer bloed.morgenochtend gaan we weer naar de gyn voor een echo.ik heb me voorgenomen om na de bloedingen gewoon rustig mn menstruatie af te wachten maar ondertussen wel lekker onveilig te vrijen  en wie weet.....
liefs kari

Hoi Kari,

Zo doen wij het nu ook. Wie weet worden we niet meer ongesteld voor we opnieuw zwanger worden. Mijn cyclus is in ieder geval wel weer op gang. Ik weet alleen niet wanneer de eisprong is, want dat voel ik nooit, dus we zien wel!

Ik ben blij te horen dat je je goed voelt. En dat verdrietige gevoel komt wel. Je mag gerust verdrietig zijn. Wanneer komt je vriend weer naar huis?

Groetjes,

Jessica

mn vriend komt vrijdagavond weer thuis.heeel af en toe komt het net zo uit dat hij door de weeks een keer thuis komt,maar net deze week natuurlijk weer niet.maarja,daar kan hij ook niks aan doen.ik heb ook nog nooit iets van mn eisprong gemerkt,domweg omdat ik er nooit op gelet heb.maar achteraf gezien viel het me wel altijd op dat ik altijd ruim 1,5 week voot mn menstruatie al buikpijn kreeg.en sinds ik dus bezig ben met zwanger worden(en voor ik t door had was ik t)denk ik dat dat mn eisprong dan zou moeten zijn.ik had de vorige keer ovulatietesten besteld,omdat ik er van overtuigd was niet zwanger te zijn.in eerste instantie dus overbodig geweest,maar nu komen ze toch nog van pas.ik pin me niet vast op een directe zwangerschap,maar ik vind t wel prettig om te weten wanneer mn eisprong is.daar kan je toch net iets meer mee vind ik.zeker nu we niet gaan weten wanneer mn nod is.maar eerst maar eens een weekje uitbloeden.het is trouwens al niet echt veel meer.
groetjes kari

Hoi Kari,

Ik heb precies hetzelfde als jou meegemaakt.
De dag dat ik precies 6 weken zwanger zou zijn ben ik het inimini-vruchtje verloren.
Ik had ook enorme buikpijn en verhoging, maar bleef gewoon werken.
Ben nog nooit eerder zwanger geweest dacht dat het erbij hoorde.
Maar inmiddels is alles op een natuurlijke manier hersteld en klussen we rustig verder.

groetjes, Thessa

Terug
Bovenaan