<p>Dag, </p><p>Vorige week echo gehad bij de gyn. Ging erheen zonder hoop (dacht een Miskraam te hebben gehad). De verbazing en blijdschap was groot toen zij een iniminie vruchtje (1.5 mm) zag en een hartje zag kloppen. Volgens de berekeningen was ik 5 weken en 4 dagen. Vandaag opnieuw voor een echo naar de gyn (6 dagen later). Man mee. Vol verwachting op het scherm kijkend: Helaas, zag ze wel het vruchtzakje maar geen vruchtje noch zagen we dat lieve hartje van vorige keer kloppen. In de tussentijd echter geen bloedverlies gehad. Begrijp er helemaal niets van. Moet nu over twee weken weer terugkomen. Ze gaat er vanuit dat het niet goed is, maar omdat het nog zo pril is (en omdat de eerste echo alles wel in orde leek) wil ze wachten tot 8 weken om zeker te weten dat het vruchtje.... Er niet meer is, denk ik? Ik begrijp het niet zo goed, hoe kan de ene week een ienieminie te zien zijn en kan ik het hartje zien kloppen, in de week erna geen bloedverlies of wat dan ook en dan de week erna pats boem, alleen nog een leeg vruchtzakje te zien. Iemand die dit herkent of ook heeft meegemaakt? Hoe is dit bij jullie afgelopen? Ik lees op internet veel over een leeg vruchtzakje zien bij de eerste echo en daarna of een Miskraam of toch in een keer een gezond ontwikkelend vruchtje, maar nooit andersom.</p><p>Alvast bedankt voor de reacties </p><p>Liefs</p>