vruchtwater alleen vocht?

Dames,

Is vruchtwater alleen vocht of is er ook een beetje gekleurd (witvloed achtig) iets bij te ontdekken??
Als dat zo is zijn mijn vliezen volgens mij gebroken hihi gek dit ik geloof het nog niet

spannend

Oh wat spannend.
Ik heb de laatste tijd wel wat meer last van afscheiding (witvloed) maar dat schijnt normaal te zijn.
Volgens mij verandert het vruchtwater steeds, afhankelijk hoe ver je in je zwangerschap zit.
Mijn zoontje had in het vruchtwater gepoept, ik was toen 41weken zwanger en dus weer anders van kleur dan als hij dat niet had gedaan .....
Als je het zeker wil weten zou ik gewoon even de vk bellen voor de zekerheid.
Ik ben benieuwd, spannend.
Hou je ons op de hoogte?
Groetjes en succes

ja ook hier allebei de keren poep in het vruchtwater dus ik zou niet weten hoe het er uit hoort te zien.

suc6 ik hoop voor je dat alles begint!

groetjes
Raya 38w3

toch voor de zekerheid vk gebeld, nu zit er ook bloed bij waarschijnlijk toch wel vruchtwater ze komt straks even langs ben nu wel hyper de piep hihihi er is in ieder geval iets in gang gezet!!!

wat een actie opeens allemaal meiden, ik wordt er gewoon jaloers van, met mijn 41 en een halve week!
Heel veel succes allemaal, ik ben benieuwd van wie ik morgen al lees dat er babytjes zijn geboren!!!

Terug
Bovenaan