vruchtwater of afscheiding???

Heey goeie avond allemaal,

Heb ff een vraagje:

Heb al een paar dagen dat als ik ga zitten of staan ik iets vocht verlies..
Ik heb zwarte onderbroeken en daar ligt dan klein beetje wit spul in wat erg zoet ruikt..
Is dit nu gewoon afscheiding of is het vruchtwater, wie o wie kan mij helpen??
Het is niet slijmerig ofzo..
Ook vaak last van   een weeig gevoel en harde buiken, zou het gaan beginnen of zit het tussen mij   oren???

liefs simone 38,4 weken

Hoi,
Ik heb hierop nog een aanvullend vraagje. Als je vruchtwater verliest, kan dat met heel veel zijn of drupsgewijs, toch? En klopt het dan dat je door blijft druppelen, of houdt t ook wel een poos op om dan vervolgens later weer te gaan druppelen?
Vanmiddag verbeeldde ik me dat ik ook vruchtwater aan het verliezen was. Maar in het maandverbandje zat weinig tot niks en dat was zo weinig dat ik het niet eens heb kunnen ruiken. Maar ja, ik drup ook wel wat urine... dus dat is het geweest...
Maar  ik begin het nu toch wel beter in de gaten te houden!

Trouwens, zoals jij het beschrijft (en dan vooral die zoete geur) zou het volgens mij best vruchtwater kunnen zijn.

Harde buiken kunnen een voorteken zijn. Heb ik ook last van. Maar er gebeurt tot nu toe bij mij nog niks... nog steeds maar rustig afwachten tot de kleine zich wil laten zien. Heb nu wel een voorgevoel dat het niet lang meer gaat duren. Hoop dat mijn gevoel me niet bedriegt!

Liefs,
Kim, 39+6.

hoi simone,
helaas voor jou maar het is afscheiding en geen vw.
ben morgen 39weken vd 3e en heb hetzelfde.
ik heb bij de 2e vw-verlies meegemaakt en dat is echt waterig met kleine vlokjes erin.
volgens de gyn heeft dit te maken met indalen vd baby.
ook de voorweeen komen vh indalen.de gyn zegt mazzel voor je dasn hoef je al dat werk niet meer te doen tijdens de bevalling
alleen is een harde buik en afscheiding een voorbereiding en geen teken dat de bevalling gaat beginnen
balen he.
sterkte chris

Terug
Bovenaan