vruchtwater of niet???

hallo

ik had even een vraagje of iemand weet of je merkt als je kleine beetjes vruchtwater zou verliezen, soms twijfel ik of het urine is of vruchtwater, en dit bij 32 weken zwangerschap, wie kan mij hier iets meer over vertellen????
 
Hallo,

Tijdens mijn eerste zwangerschap verloor ik ineens vocht in de zesde maand van de zwangerschap.
S'ochtends werd ik wakker en ik voelde het wel lopen maar ook niet heel veel ,dus hoopte ik eerst ook dat het urine zou zijn.
Maar het bleef geleidelijk aan wel door lopen en het rook ook niet naar urine.(urine hoeft overdag ook niet perse te ruiken) maar toen heb ik toch maar de huisarts gebeld het was toen toch vruchtwater..
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar als je het niet vertrouwd gewoon de huisarts bellen.
Groeten Irene
 
ik heb wel heel veel afscheiding wat ik verlies. weet eigenlijk ook niet of dat wel persee afscheiding is. het is melkachtig en soms wat geel groenig. soms slijmerig en dan weer dunner.
soms loopt het echt langs mijn been.
ja sorrie voor het onsmakelijke verhaaltje.
gr. sandy
 
hoi sandy 31wk,
Als ik jou was zou ik ook even langs de huisarts gaan want zoals je het op noemt lijkt het op een infectie en dat is niet goed voor de baby.
De huisarts kan je er zo wat voor geven dan is het zo over.

Groeten Irene
 
Hoi sandy

Ik heb daar ook last van dan is me afscheidinhg weer groenig/gelig dan wit dan doorzichtig dan dunnig dan dikkig echt een circus. Ik ben bij de HA geweest en heb een blaasontsteking klote ben de 39 weken al voorbij maar ja. Ik vertelde over de afscheiding en ze zei het niet te willen behandelen als ik er geen last van heb (jeuk irritatie) Ze vertelde me dat de vagina zo moest werken dat de afscheiding echt kan verschillen dus bij mij doen ze niks. maar een bezoekje voor dezekerheid kan nooit kwaad.

liefs
 
hoi ,
ja bij mij jeukt het dus ook niet. voorheen heb ik wel eens een schimmelinfectie gehad, maar dat jeukte en brandde altijd. dit is anders.
ik vraag me af als ik straks op het einde echt vruchtwater ga verliezen of ik het dan wel merk...misschien denk ik dan wel gewoon dat het afscheiding is.
liefs mij
 
Terug
Bovenaan