Vruchtwater of toch niet ?

<p> Hallo ,  Ik weet niet of ik zo goed zit maar vanochtend werd ik wakker en voelde dat er iets uit geduwd werd paar keer achter elkaar .. Mijn onderbroek was nat ... ik heb mijn onderbroek laten opdrogen om te kijken of het een vlek of iets zou achter laten want ik dacht eerst het is urine .. maar mijn onderbroek lijkt gewoon weer schoon ... verder heb ik nergens geen last meer van nattigheid of iets ... ik heb mijn vk gebeld en die zegt dat het niet zo is via de telefoon maar toch twijfel ik .. iemand die dit herkent ?    38 wk en 1 dag zwanger </p>

<p>Vruchtwater ruikt zoet. Als je twijfelt even de verloskundige bellen, ze kunnen dat testen. Succes met de bevalling alvast!</p>

Ik ben gisteravond naar ziekenhuis gegaan voor te laten testen . Ook enorme twijfel ook inderdaad het gevoel van enorme druk. 
Eenmaal op de wc enorm oncontoleerbaar vochtverlies ben nu 37 weken. 
Bleek later toch niet zo te zijn .......... 

Hoi
Ik ben 36.4 w zwanger en herken dit ook. Bij mij is het nu weer even wat minder maar ik denk dat het komt omdat het kindje aan het indalen is. Bij mij kwam het in iedergeval wel overeen. Je hebt tegenwoordig maandverband speciaal voor urine verlies, die gebruik ik en werkt prima!

Is het geen afscheiding? Ik ben nu 39 weken zwanger en de ene dag is het erger dan de andere dag. Of inderdaad urine. Je blaas wordt kleiner.

Blij dat ik dit topic tegenkom. Ik heb exact hetzelfde, ben ook 38 weken. Heb dit nu sinds een aantal dagen af en toe, het is gewoon waterige afscheiding of inderdaad een beetje urine, bij mij wisselt het.. Ik stond ook in twijfel of het vruchtwater was hoor, maar dat schijnt zoetig te ruiken en bij mij heeft het geen geur of het ruikt idd lichtelijk naar urine. 
Geen zorgen over maken en als je twijfelt; laat het testen.. al is het voor je eigen gemoedsrust :)

Terug
Bovenaan