Vruchtwater punctie

Omdat de navelstreng zijn werk niet goed doet heb ik vanmorgen een vruchtwater punctie gehad. Morgen krijg ik dan te horen of onze kleine rijpe longen heeft. Als dat zo is kan ook makkelijker de beslissing genomen worden om het kindje eerder te halen. Ik ben vandaag 34 weken en 3 dagen. Dus is wel echt veel te vroeg. Daarom willen ze hier het zekere voor het onzekere nemen. Als de navelstreng namelijk zo blijft doen en de longen zijn rijp van mijn kindje word het morgen of maandag of zo gehaald. Morgen krijg ik de uitslag van de punctie. Ik vind het allemaal zo spannend. Ik hoop dat ik morgen echt uitsluitsel krijg van wanneer mijn kindje geboren gaat worden. Ik word namelijk ingeleid.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes Jojanneke

Maak je niet teveel zorgen! Ik Ben met 7 maanden thuis geboren. Heb geen couveuse gezien. Vroeger was dat heel normaal en nu maken ze aanstaande moeders helemaal gek. Het komt allemaal goed. Heb gewoon vertrouwen in jezelf en in je kindje. Makkelijk praten van de andere kant van het internet natuurlijk maar t is ook makkelijker om dingen wat nuchterder te bekijken. Doe t rustig aan. Neem n reep chocolade.laat de artsen maken bedenken wat t beste is en je ziet t wel. Komt goed. Echt!

Jojanneke,

Mijn man is ook 6 weken te vroeg geboren. Hij is nu gewoon een sterke grote man geworden. Wel prettig dat de ze eerst gaan kijken of de longen al rijp zijn. Hoop voor je dat je morgen een goed antwoord krijgt en dat je binnenkort de kleine kan vasthouden. Heel veel sterkte voor nu.

Groetjes Joyce (september club)

Terug
Bovenaan