Vruchtwater te koop?

Zo pppfff
gister een extra echo voor controle vh vruchtwater, dat was vorige keer (4 weken terug) weinig.
Nu nog steeds. Maar de baby was binnen de normale marges, dus niks aan de hand zei de echomevrouw en bedacht ik ook zelf.
Werd ik vandaag toch gebeld door mijn VK die mij nu overzet naar de gynaecoloog. Kon er pas vrijdag terecht. nou weet ik dat ik me op dit moment geen zorgen hoef te maken (want nu is het nog goed maar het neemt af en de vraag is of het voldoende blijft tot 40 of 42 weken), maar ik was toch wel geschrokken zeg... zit er toch niet op te wachten dat ze hem straks eerder moeten halen ofzo...
dus kwamen de waterlanders haha. man helaas (gelukkig voor hem haha) onbereikbaar maarja.

Ze adviseren dan minimaal 2 liter te drinken maar zeggen erbij dat niet bewezen is dat het helpt..
Je kan allerlei soorten water en sapjes kopen maar hier hebben ze dan weer niks voor :-~

rustig afwachten en dingen van me afzetten is er sinds ik zwanger ben niet meer bij hoor dus ik zeg even GGRRRRRRR

zijn er trouwens dames die dit eens aan de hand hebben gehad en hoe is dat afgelopen???

xMarij (34w2d)

hoi Marij

wat vevelend ja! ik heb er zelf geen ervaring mee..altijd genoeg gehad. heb nu juist wel veel.als het kon gaf ik je makkelijk wat haha ;-)
ik heb toen van een vriendin van mij begrepen die had het toen ook dat ze rustig/ontspannen moest blijven,veeeel drinken en niet te actief bezig zijn,daardoor kon het nog bij worden gemaakt.ze is toen met 39.4 ingeleid omdat het alsnog weinig was,maar heeeel gezond kindje op de wereld gezet!

succes!
Liefs Kim 35.2

Marij wat vervelend! Ik heb er zelf geen ervaring mee maar dat is wel balen ja.. en zou ook angistig zijn zo..... Hopen dat t allemaal meevalt!

Sterkte xxx

Jeetje wat vervelend meid!!!!
Ik heb er zelf ook geen ervaring mee, maar ik weet dat een bekende van ons toen is ingeleid, omdat ze vruchtwater te kort had. Maar dat kindje is verder ook helemaal gezond te wereld gekomen.
Ik hoop voor je dat je vruchtwater zich weer wat aanvult.
Succes en sterkte meid.

Liefs marielle 33w2d

Terug
Bovenaan