Vruchtwater verlies met plassen

<p>Hallo </p><p>ben nu 35 weken en 4 dagen zwanger van een jongen van nu al ruim 6 pond vanmorgen ging ik naar de wc om te plassen dat rook erg zoet daarna nog een paar x wezen plassen rook gewoon als urine verder ook geen vochtverlies gehad en voel me kleine mannetje net zoveel als anders en hij heeft ook gewoon de hik gehad kon dit vruchtwater zijn? Aangezien ik nu niks meer verlies heb ook voor zekerheid kraamverband ervoor gedaan maar nog niks meer verloren </p><p>ik hoor het graag wil niet gelijk me verloskundige bellen op zondag haha </p>

Als je niks verliest terwijl je beweegt dan zou ik me nog geen zorgen maken.. denk niet dat je vliezen gebroken zijn maar ik denk dat je neus je misschien je voor de gek heeft gehouden ? 

Ik heb toch voor zekerheid verloskundige gebeld die komt langs ook omdat me buik nu hard is en steeds weeën krijg en bij 31 weken heb ik al weeën remmers gehad dus ze wil nu geen risico lopen 

verloskundige is geweest voor nu nog niks aan de hand maar omdat ik best vaak weeën heb hebben we besloten zodra ik 37 weken heb gehaald gaan we toch bevallen als het nog niet is gebeurd anders gaan we het een handje helpen is meer omdat ik best veel pijn heb vaak weeën heb en behoorlijk al ben uitgeput ja ik heb inderdaad geen probleemloos zwangerschap  heeft ze dat besloten dat we hem zoiezo halen bij 37 weken  dinsdag maken we weer een echo 
ben blij dat het voor mij er nu bijna op zit 

Terug
Bovenaan