vruchtwater verlies?

nou na de buikgriep gehad te hebben maandag..heb ik ineens wel constant een natte onderbroek...als ik loop of even zit voel ik gewoon iets lopen..
ik heb dus eens geroken maar het ruikt totaal niet naar urine..
morgen moet ik op controle bij de gyn dus zal ik het meteen even aangeven.
ik voel de beeb nog goed bewegen dus geen reden tot paniek.
en op 1dag zal het wel niet aankomen..of ik moet al weeen krijgen natuurlijk!

iemand ervaring met vruchtwater verlies ? nog tips hoe ik er precies achter kan komen ?

liefs kim 33wkn2dgn

als je denkt dat het vruchtwater is moet je zowieso bellen want als je langer dan 24 uur gebroken vliezen hebt heb je vergrote kans op infectie!!!!

vruchtwater is vaak helder met vlokjes erin!!!

succes

Ik zou ook gelijk contact opnemen. Las ook dat als de kleine nog niet is ingedaald je plat moet gaan liggen ivm gevaar dat de placenta om de nek kan komen. Dus ik zou het zekere voor het onzeker nemen.

Succes

hmm was toch zo eigenwijs om zelf even te gaan testen of het echt zo was..
lachwekkend dit..
ik dacht ga eerst even naar het toilet om goed uit te plassen dan kan het dat niet zijn..
een lampje gepakt en die op mn doos laten schijnen..kleine spiegel op de vloer gelegd en een glas neergezet (zodat ik het zou kunnen opvangen) engehurkt boven de spiegel gaan zitten..hoesten/persen/kuchen/bewegen..nou kwam ini mini beetje uit en helaas ook weer urine..dus kon het alsnog niet opvangen..sja is het nou waterige afscheiding of niet ?! toch maar even bellen zo dan hahaha.

Hoe je het neerzet, HAHAHAHA, moest mezelf ff onder mn buro vandaan plukken. Zag het al helemaal voor me, en viel gewoon bijna van mn stoel van het lachen. Sorry.

Terug
Bovenaan