vruchtwater verliezen

A

Anoniem

Guest
ik verlies nu 3 dagen kleine beettjes vruchtwater en heb straks een spoed echo ben 28 weken heeft iemand hier ervaring mee? k hoop dus echt niet dat ik plat moet liggen tot 40 weken maarja we zullen het wel merken

hi vlinder,

ik hoop voor je dat alles goed gaat en je je zwangerschap gewoon kan voldragen.
maar ik heb een vraagje aan je. hoe weet je dat het vruchtwater is?
ik zelf ben nu ongeveer 24 weken en heb erg vaak harde buiken en  ben daardoor een beetje bang dat de bevalling veel eerder gaat komen dan goed is.
en vroeg me dus af hoe herken je de eerste tekenen dat het niet helemaal gaat zoals het moet.
wanneer is vocht dat je verlies vruchtwater?
sorry dat ik je ik een voor jouw al spannende periode ook nog een lastig val met een vraag.
groetjes nimfje

zelf herken ik dit niet, maar ik hoop dat de kleine nog ff blijft zitten...
sterkte vandaag...

zelf verloor ik het vruchtwater in 1x en nog geen 5min later begonnen de weeen....

laat je ons ff weten hoe het is afgelopen

liefs en een dikke knuffffff

mama van 1
15w en 3d zwanger

Hoi nimf,
Als je denkt dat je vruchtwater verliest moet je eraan ruiken(klinkt raar)
Maar als het nergens naar ruikt of zoetig kan het vruchtwater zijn, als je dat denkt bel je vk even op dan gaat ze kijken of je idd vruchwater verliest. Leg voor de zekerheid dan wel inlegkruisje in je slip voor als je weer wat vocht verlies.

Sterkte vlindertje en ik hoop dat je kleintje gewoon vol kan dragen.

groetjes knorretjuh

nou dat heb ik idd gedaan ja eraan ruiken want dan zei mijn zus ook en je ziet erg duidelijk verschil tussen slijm, urine verlies of vruchtwater want hetw as gewoon water zonder geurtje als het ware, maar volgens de verloskundige kon t geen kwaad kan wel eens vaker voorkoemn dat je tydens de zwangerschap wat vruchtwater verliest, maar ik ben dr toch niet gerust op

Ze zeggen dat vruchtwater een beetje zoetig ruikt....ik vond het nog het meest lijken op sperma, qua geur (sorry voor de details, maar je snapt het nu wel!)

HOI VLINDERTJE

JEETJE 28 WEKEN EN VRUCHTWATER...........
IK WENS JE VEEL SUCCES STRAKJES IN HET ZIEKENHUIS MET JE ECHO....EN ALS HET IDD VRUCHTWATER IS HEB JE KANS DAT JE PLAT MOET......

SANDRA

Terug
Bovenaan