vruchtwater verloren???

volgens is vannacht mijn vruchtwater geknapt ik voelde niks ik voelde ineens wat lopen maar  had nog geen weeen en begin nu sterk te twijfelen of het wel echt vruchtwater was en geen urine omdat ik niet blijf lekken zxeg maar. want het was ineens een plons als het ware de vk komt straks die had eerst een bevalling  

Dat kan maar zo!! Als ik je verhaal zo lees zou ik ja zeggen!
Bij mijn eerste had ik ook spontaan gebroken vliezen. Wou me omdraaien en toen voelde ik het water lopen tussen mijn benen...........
Ik bleef ook niet lekken......maar met elke wee kwam er een bubs vruchtwater. Maar bij mij zijn de weeen ook niet gelijk begonnen, dat duurde en paar uur voor dat dat goed door zette!

Succes!!!

Ik hoor de laatste tijd van vriendinnen dat ze ook een week of 2 voor de uitgerekende datum opeens vruchtwater verloren. Daarna niets meer. Ze gingen allebei naar de vk en die zei dat het vlies nog in tact was en dat dat een soort buitenste vlies was waar ook wat water in zat dat gebroken was. Ze hebben allebei nog een paar weken doorgelopen voordat de bevalling echt begon. Dus misschien is dit bij jou ook hetzelfde, maar ik zou het maar aan je verloskundige gaan vragen.

helaas niet heb wel aan de ctg gelegen enz maargoed ben woensdag 42 weken dus lang duurt het nu niet meer maar toch. heb volop harde pijnlijke buiken met regelmaat maar nog steeds geen ontsluiting anders was k vorige week al gestript

Jeetje vlindertje... wat een geduld moet je hebben. Hopelijk begint het voor woensdag en anders moet je er op staan dat ze je woensdag inleiden en niet verder over tijd gaan lopen!!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan