vruchtwater

he hallo
Ik ben 39+1wk zwanger, het aftellen is dus begonnen, nu heb ik een vraagje.'
er wordt gezegt als je vruchtwater gaat verliezen dan zitten er witte vlokjes is, ik verlies momenteel wel vocht maar dat is melkachtig en plakkerig dus gewoon hele dunne afscheiding.
Hoe herken je nou die vlokjes, opvangen in een inlegje of maandveband kan ik momenteel niet want ik heb helaas de laatste week voor mijn uitgerekende datum een lichte schimmelinfectie(balen) en dan zijn inlegjes etc niet goed omdat dat gaat zitten broeien.
Wie kan mij antwoord geven, Ben ook wel benieuwd of de vliezen met een plons water breken, ofdat het druppelsgewijs gaat, iedere avond ga ik toch weer met een gevoel slapen van zou het vannacht komen ofniet.

groetjes
 
Ik moet zeggen dat ik helemaal geen ervaring heb omdat ik net 30 weken zwanger ben van de eerste. Zitten die vlokjes er niet alleen in als het kleintje te vroeg geboren wordt? Voor zover ik heb gelezen en gehoord heeft vruchtwater zo'n eigen geur dat je het niet zou kunnen missen. Ben zelf erg benieuwd. Succes met alles.
 
Hoi anoniem,

Over de vlokjes weet ik eigenlijk ook niet maar of je vruchtwater met een plons komt ligt eraan of je kindje al ver genoeg is ingedaald. Bij mij is de kleine al zover ingedaald dat als mijn vliezen breken, er een half glas in 1 keer uitkomt en daarna werkt het hoofdje als een soort van 'stop'. Wel komt er dan nog vruchtwater langs maar meer geleidelijk zei de VK.

Groetjes,
YMJ
38 + 6
 
Hoi,

Bij mijn eerste bevalling kwam het druppelend naar buiten. Alsof je ineens geen controle meer hebt over je blaas en het maar blijft druppelen! Maar mijn zus stond ineens in een plas water. Het is dus volgens mij heel verschillend!
 
Terug
Bovenaan