vruchtwater??

Hallo,

Ben ik weer!Heb dus niet meer kunnen slapen maar ala.
Had volgens mij vanmorgen vruchtwaterverlies...Had er geen controle over en het rook volgens mij licht zoetig?Wanneer en bij welke hoeveelheden moet ik de vk inlichten?Ik twijfel wel een beetje of het nu urine of vruchtwater was?

Liefs Anne35
 
Je kunt altijd even bellen dat je denkt dat je vliezen gebroken zijn. Misschien vraagt ze je even op controle te komen of komt ze even langs. het kan ook zijn dat je af moet wachten tot je weeen krijgt. Succes ermee!
 
Hallo Anne, als je vruchtwater verliest kan dat alleen als je vliezen zijn gebroken.Het is namelijk niet mogelijk dat het lekt door een klein gaatje ofzo,het is knappen of niet .Het is dus gewoon urineverlies.Je hebt nog wel controle over je blaas, maar er wordt ook ongemerkt tegenaan gedrukt en dan verlies je wat zonder dat je het "merkt".Maar je kan natuurlijk Ltijd je verloskundige bellen voor zekerheid.Ik weet niet of het "gebeurde"dat je ondergoed aan had, anders kan je het meestal ook aan de kleur zien.(geelig is urine). Succes!
 
De anonieme reactie hierboven is een beetje onduidelijk. Vruchtvlies kan op elke plek scheuren, ook bovenop bijvoorbeeld. Dan lekt er alleen wat water. Er komt geen plens, dit lekken lijkt qua hoeveelheid op urineverlies.
Bij vruchtwater verlies altijd vk bellen. Vruchtwater schijnt zoetig te ruiken.
 
Terug
Bovenaan