vruchtwater

A

Anoniem

Guest
vorige week op controle geweest bij de gyn. Toen was ik 20 weken en 2 dagen.
echo gehad en daarop zag ze dat ik eigenlijk wel wat weinig vruchtwater had?
maar verder niets over gezegt belt ze vrijdag op ( 2 dagen later ) ze had het er met de andere gyn overgehad en gezien mijn voorgeschiedenis (hellp) leek het haar toch maar beter een uitgebreide echo te doen in het ziekenhuis i.p.v de 20 weken echo.
de 20 weken ego die ik eigenlijk 9 oktober had gaat nu dus niet meer door maar op 19 oktober dus eentje in het ziekenhuis. Ook moet ik nu om de twee weken komen.
wordt hier zo onzeker van kan nergens niet meer van genieten elke pijntje die ik voel of als ik juist niets voel ik wordt gek van mezelf daar bij komt ook nog eens dat ik ontzettend chagerijnig ervan wordt en dat is weer niet leuk voor mijn partner.
nou heb weer even alles van me afgeschreven.

allemaal suc6.

groetjes,
marike 21 weken zwanger 2e kindje

Hoi Marike,

Wat naar voor je, zeg! Ik weet van dit onderwerp eerlijk gezegd niet zoveel af, maar ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik heb zelf met een heel prille zwangerschap naar het ziekenhuis gemoeten (4x in 6 weken), en ik weet wel: het ziekenhuis is NIET FIJN. Je zwangerschap wordt ineens 'medisch' en het is inderdaad heel moeilijk om er dan nog van te genieten. En voor mijn man was 't ook geen pretje om mij zo bezorgd te zien....

Hou je taai, meis. Misschien valt 't uiteindelijk toch mee? Hou je vast aan positieve gedachten, zoveel je kan, maar sta jezelf ook toe er even stevig van te balen.
~Hilde

Hoi Marike,
Tja ook ik moet weer in het zh bevallen en wordt daar dus ook begeleid en gevolgd.
Bloeddruk en schildklierproblemen. Helaas maar het is niet anders.
Zelf had ik ook wel thuis willen bevallen, maar de gezondheid van die kleine en
van mij gaat toch voor alles. Dat zal bij jullie niet anders zijn.
Maar wat ik wil zeggen. Probeer toch te genieten en niet steeds het ergste te denken.
Het voordeel van het zh is, dat je goed in de gaten wordt gehouden. En als je dan ook nog eens durft te vertrouwen en luisteren naar je lijf, komt het echt helemaal goed!
Succes ermee en ik wens je verder een fijne zwangerschap.
Liefs Melanie

Oei wat een rot bericht voor jullie, door je geschiedenis met hellp is deze zwangerschap toch al donkerder als normaal en dan deze medeling. Helaas voel ik met je mee, had bij de eerste ook hellp en nu bleek de baby iets achter te liggen met de groei. Loop al vanaf het begin in het ziekenhuis voor controle maar vind het vreselijk om elke keer weer met mijn neus op de feiten gedrukt te worden dat ik een verhoogd risico heb.

Sterkte en hopelijk blijkt er uit de volgende testen dat het toch goed zit.

Chislaine, 25 weken 3 dagen

Terug
Bovenaan