vruchtwater??

Hallo,
Even een rare vraag. Ik denk al een aantal dagen dat ik misschien wel wat vruchtwater verlies. Ik heb dit met de vk besproken, maar zij zei ook dat als het maar steeds een heel klein beetje is, het niet veel uitmaakt. Ik ben gewoon nieuwsgierig en dacht dat de bevalling dan wel na 72 uur op gang moet komen.
IK verlies steeds druppels vocht, vooral bij het zitten en verzitten. Bij het lopen ofzo voel ik het niet. Ik heb nu wat opgevangen en het is troebel met witte deeltjes erin, miniscuul klein weliswaar.
Wat vinden jullie, morgen de vk maar bellen? Ik wil niet voor niks bellen en stel je voor dat het afscheiding is. Het is wel echt waterig, dus dat lijkt me niet zo.
Oh, ik wou dat ik niet zo'n twijfelkont was.
groetjes, Denise 38,1wkn

he hoi !!
Ik ben van het april forum en ik heb wel eens gehoort dat je het moet kunnen ruiken als het vruchtwater is , dan moet het volgens mij erg zoet ruiken .
groetjes mirjam

Hoi Denise,

Gewoon je vk bellen hoor! Ik heb het ook bij mijn eerste kindje gehad maar kon niets opvangen. Maar zelf weet je wel dat het geen urine is ofzo. MIjn vk twijfelde toen en nam me niet serieus. Mijn bevalling kwam uiteindelijk zelf op gang en mijn dochter is zo'n 28 uur na het breken van de vliezen geboren. Achteraf ben ik blij dat het allemaal zelf op gang gekomen is want je moet er ook niet aan denken dat je kindje het moeilijk krijgt toch? Dus gewoon even bellen! Succes! Fleur (39+2)

Hoi,

Als ik dit zo lees, lijkt het me inderdaad vruchtwater. Weet je of je kindje al is ingedaald, anders mag je nl. niet meer lopen. In bad mag in elk geval ook niet meer (wel douchen) Ik zou toch maar de VK bellen. Weet niet hoe lang je al zwanger bent, want als het nog niet lang genoeg is, moet je naar het ziekenhuis. Als de baby wel is ingedaald hoeft dit niet (de witte vlokjes zijn normaal als het "water" maar niet bruinig van kleur is o.i.d., wit mag wel). Als je al wel mag bevallen, is het waarschijnlijk gewoon afwachten tot de weeen beginnen.
Succes!

Groetjes Barbara

Terug
Bovenaan