vruchtwater??

Hoi dames,

ik weet het niet met zekerheid, maar ik vermoed dat ik stillaan vruchtwater verlies.
Nu, ik ben hiervoor extra alert aangezien ik dit bij mijn eerste dochtertje ook had.
Ik verloor al een aantal dagen vocht, maar dacht:'mmm, dit hoort er wss ook wel bij' Dat was dus blijkbaar na een controle niet zo. Ik moest antibiotica krijgen, aangezien ik al een aantal dagen vochtverlies had. Het ging toen dus over vruchtwater.
Nu, weet ik echter dat je dat ook in kleine beetjes kan verliezen.
Een tijdje uit bed, ging ik naar toilet en mijn broekje was helemaal nat. Nu, ik moet wel zeggen dat ik de laatste dagen heel wat slijm (sorry) verlies.
Maar dit was geen slijm, dit was echt vocht (nat). En zeker geen urine, want urine heeft dan weer die typische geur. Toch ben ik niet helemaal zeker.
Ik zal misschien best maar eens bellen. Herkennen jullie het misschien?
Moest het vruchtwater zijn, dan zal ik wss op 28 febr. ons tweede kindje mogen verwelkomen. Wat spannend allemaal...

Liefs,
van ons...

Hoihoi,

Spannend hoor! Heb je het 'truukje'met op je hand blazen al geprobeerd? ALs je echt een scheurtje hebt in je vliezen en het zou vruchtwater zijn dan komt er wat uit als je blaast. En heb je er ook al aan geroken? (Weet niet meer hoe t ruikt maar schijnt een hele zoet-weeige lucht te zijn). ALs ik jou was zou ik denk ik toch voor de zekerheid de vk bellen gezien je eerste bevalling, zou toch zonde zijn als je weer antibiotica moest hebben?
Heel veel succes, mocht het beginnen; ik denk aan je!

Liefs,Marcia mv Puck en 38,2 d zwanger

Terug
Bovenaan