vruchtwater?

vanmorgen toen ik wakker werd voelde ik iets raars langs mijn been lopen
toen ik keek leek het op slijm dat ik mijn hele zwangerschap al heb maar dan veel dunner...
heb een maandverbandje ingedaan..

zou dit mijn vruchtwater kunnen zijn?
ik weet niet wat ik moet verwachten en waaraan ik het kan herkennen

dat heb ik ook gehad ik had zelf zo iets van misschien afscheiding.. heb het toen ook helemaal niet gemeld bij de vk moet ik zeggen..

heb zo nu en dan ook dat gevoel wel maar omdat ik toch behoorlijk last heb van urine verlies verwacht ik dat het dat is..

we zullen het wel zien vanmiddag tijdens de groei echo of er inderdaad een vermindering is

als je twijfeld gewoon verloskundige bellen ..
je kan je beter vergissen dan dat het echt zo is.. bij mij is het zo minimaal dat ik het niet op vruchtwater kan gooien .. je kunt het ook ruiken he is wat zoetig van geur.. ik zelf kan het niet controleren of het zoetig ruikt door de verkoudheid kan ik niets ruiken hihi

doe dat ben benieuwd..
met de groei echo kijken ze er zowieso naar hoe de stand van het vruchtwater is.. begin februari was het in iedergeval nog voldoende vertelde de gynaecoloog

bij mijn tweede verloor ik vrachtwater maar dat bleef dan elke keer bij beetjes steeds te komen en ruikt idd zoetig niet als plas ofzo, ben benieuwd wat ze zeggen in ziekenhuis

Terug
Bovenaan