Vruchtwater?

Hoi meiden,

ik heb even een vraagje aan al moeder onderons.

Mijn vraag is verlies je in 1 keer je vruchtwater of kan het ook steeds kleine beetjes zijn?

Ik heb namelijk de hele dag af en toe orgi krampen in buik en rugpijn, werd net wakker na uurtje te hebben geslapen en voelde zo iets langs me benen lopen was maar klein beetje 5 druppels,
er aan geroken maar het rook nergens naar.

net bij man lief in de keuken helpen koken en weer gebeurd het. ik moet morgen naar het ziekehuis voor ctg, echo enz. maar vroeg me dit wel eve af.

wat moet ik hier nou mee? lig nu weer in bed en wel gegeten.

laris

Hoi, als het niet naar urine ruikt en uit ziet (geel van kleur) dan zou het vruchtwater kunnen zijn. Ik zou meteen de VK even bellen, als je het niet vertrouwd. Dit met jou verloop van de zwangerschap.

Je kan beter een keer teveel bellen ipv te laat.

Heb wel begrepen dat het kan zijn dat er een scheurtje in je vliezen kan ontstaan. Maar hoe en wat weet ik niet.
Gewoon even bellen
x yvonne

Oei dat zou idd best vruchtwater kunnen zijn,ik verloor het bij de vorige 2 ook heel geleidelijk met opstaan enzo.maar vruchtwater reukt wel heel zoetig meestal....zal wat opvangen op een maandverbandje,de verloskundige kan dan zo beoordelen of het vruchtwater is of niet....ze ruiken het.maar kan natuurlijk ook afscheiding zijn...heb ik zelf nu ook veel last van.
succes en laat even weten
liefs jootje

als ze je houden is het nodig!
zolang het maar met de kleine goed gaat toch?

ergens zou ik nu heel graag opgenomen willen worden, als ik maar de zekerheid had dat voor mijn andere meid gezorgd wordt. Maar dat is mijn situatie.

Als het echt je vruchtwater is en het is geknapt of minder aan worden dan is je bevalling nl begonnen, en heb je 72 uur tot je kleine er echt moet zijn.

bel ze liever gek, dan 1 keer te laat toch?

het begint doorzichtig en word later heel zacht roze. heb het zelf gehad bij de eerste. en het schijnt ook zoet te ruiken zegt verloskundige.
kzou ff afwachten. kan ook soort vocht zijn heb ik ook af en toe.. en als je morgen toch moet. en vertrouw je het echt niet gewoon bellen maar je moet wel wat kunnen laten zien vaak, wat je hebt verloren enzo succes ermee

ja als het voor kleine nodig is dan blijf ik maar liever me eigen bedje. ben net geweest en was vals alarm alles was nog goed gesloten en hartslag was van de kleine ook goed

Terug
Bovenaan